ترنم ترنم ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه سن داره

آروم جون مامان و بابا: ترنم

نیمه دوم تیر 92 به روایت تصویر

1392/5/13 20:09
1,589 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناز نازی مامان قلب

برا دیدن شیطنت ها لطفا بیا ادامه

 خونه مامان بزرگ .ببین چگده عشق کاکائویی مثل خودمخندهنیشخندچشمک

یه دخمل شکلاتیماچ

 

آب بازی تو بالکن خونه.آقا ما گذاشتیم آب بازی کنی رفتی قشنگ نشستی توش.منم آوردم همونجا زیر  آفتاب حمومت کردمنیشخند

===================================================

==================================================

اینجا من و شما و بابا و مامان بزرگ رفتیم پارک دیگه با ما کاری نداشتی گیر داده بودی همش مامان جون پیشت باشه.من و بابایی هم مانند روزگاران گذشته دو تایی رفتیم نشستیم رو صندلی وبه صحبت ولی  همش چشمون به شما بود و البته صحبت هامون هم در مورد شماقلب

آحه کمر باریک من تو نیازی نداری به این کارا کهماچ(قضیه سوسکه و پای بلوری بچشه ها)

گیر دادی مثل بزرگترا دستتو بگیری به دسته های بالای وسیله بازی

بعدش رفتیم بستنی خورون

جوووووووووووووووووووونم دست زدی به خار کاکتوس ها دستت به قول خودت اوپ (اوف) شده.

٢٣ تیر 92 ===========================================

دخترم سبد لباساش رو میبره بذاره تو اتاقش.اینم همون درخت گیلاس که برامون ازش گیلاس میچینی

26 تیر 92 ==========================================

خانوم خودشون رفتن از تو فریزر بستنی برداشتن آوردن نشستن به خوردن یعنی اومدم دیدم هیپنوتیزم اینجوری شدم.حالا بستنی بذارم جلوش نمیخوره ها.

27 تیر 92 ========================================

دخترم کمک مامان میکنه برا آماده کردن خمیر پیتزا

28 تیر 92 ==========================================

جمعه تو ظل آفتاب و گرما تو ماه رمضان 6 بعدازظهر رفتیم پااااااااارک .یعنی ببین چقده  حوصلمون سریده بود.یه عولمه هم هله هوله از خوش منظر خریدیم من جمله خشکبار و آجیل از   آلو و انجیر خشک و پسته و بادام و گردو  و شادونه.من نمیدونم تو چی از جون این  مجسمه میخوای.هر بار باید بری پیشش.مژه

 

 

31 تیر 92 ==========================================

هنر نمایی کف خونه.خوب شد ماژیک سی دی دستت بود راحت تونستم با اسکاچ پاکش کنم.آخ

===================================================

٢١ تیر 92

 

عشقم چه ناز خوابیده.تار افتاده ولی چون  دوسش داشتم گذاشتم.دستشو ببین جیگملمو مثل بزرگترا .موووووووووووووووووووووووووووووچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان ترنم
14 مرداد 92 5:32
خدای من چه ناناز بلایی همیشه به تفریح خانوما خوش باشین پیش ما هم بیاین
کاکل زری یا ناز پریییی
14 مرداد 92 9:09
وایییییییییییییییی واییییییییییییییی چه خوشکلللللللللللللل چه خانومممممممممممممممممممم ماشااللهههههههههه
مامان امیر
14 مرداد 92 17:11
ای جانم ماشاا.. خانم شده ابجی دیکه ما هم مثل غریبه ها فقط عکسامونو میبینیم به جای دیدن هم!!!
مامان دینا
15 مرداد 92 0:41
ماشالا هزار ماشالا ترنم جونی چقد بزرگ شده.اولین عکسشو که دیدم تعجب کردم.مامانی چرا اینقدر دیر به دیر عکس میذاری آخه؟


ماهی 2 سری عکس میذارم حداقل.کمه ؟؟؟؟؟؟ممنون عزیزم از لطفت.
مامان رومینا
15 مرداد 92 16:08
جوونم یعنی من کشته مرده بستنی خوردنشماآی شیطونک همه تون عاشق ماژ یک و خط خطی کردنید.مامانی ببوسش این کوچولوی خوردنی رو از طرف من


هی نگوووووووووووووووو
مامان ماهان نفسی
15 مرداد 92 17:36
خدا حفظش کنه شبنم جون نمیدونم یه حسم میگه خیلی باید خانوم ساکتی باشه اصلا اهل شیطونی نیست چون قیافش خیلی خانومانست چشماش مظلومه نمیدونم والا عکسها که مخالف حسمن


سلام زهرا جونم.اتفاقا تو جمع آبروداری میکنه و همینجوره که حست میگه ولی تو خونه عکسا بهتر راوی هستن
مریم--------❤
17 مرداد 92 16:52
سلام عزیزم خوبی؟
عیدت پیشاپیش مبارکـــــــــــ


سلام.ممنون گلم
برشما هم مبارک
مامان یکتا
19 مرداد 92 2:37
سلام عزییییییزم.
وای خدای من ترنم جان ماشالله هزار ماشالله چقدر بزرگ شده.خیلی دلم براتون تنگ شده بود. دوست خوبم خیلی کم میام وبگردی ولی وقتی میام حتما به ترنم جون سر میزنم.البته ممکنه کامنت نذارم ولی حتما میام....
میدونی مامانی به محض دیدن این پست یاد اون کامنتایی که برا یکتا میذاشتی افتادم که میگفتی میشه ترنم منم حرف بزنه میشه شیرین زبونی بکنه...حالا میبینی شیرینی ترنم جون از کندو کندو عسل هم بیشتر شده ... و همه روزا رو تجربه میکنی؟
انشالله همیشه خوب و خوش باشید


سلام عزیزم.یادمه ممنونم از نگاهت و لطفت.خدا همه دسته گلامون رو حفظ کنه در پناه خودش.انشالله
خاله ریحانه جونم
19 مرداد 92 18:10
با تولد ریحانه جونم بروزیم.امروز جشن تولد منتظرتون هستم تشریف بییییاییییدااااا. ممنون
خاله ی ریحانه
20 مرداد 92 0:59
با تولد ریحانه جونم بروزیم.امروز جشن تولد منتظرتون هستم تشریف بییییاییییدااااا. ممنون
مامان تسنیم
24 مرداد 92 12:13
عزیزم چه ماه شده مخصوصا این عکس اول خیلی خانوم افتاده
مامان ترنم
25 مرداد 92 15:20
نیستی عزیزم
فروشگاه پوسته لپتاپ
27 مرداد 92 17:34
پوسته لپتاپ چیست؟ پوسته لپ تاپ یک برچسب بسیار زیبا و لطیف، ساخته شده از نوعی مواد آدستور پی وی سی است، که طرح ، عکـس و یا سایر تصاویر دیگر بر روی آن نقش بسته و برای زیبایی و منحصر بفرد نمودن لپ تاپ در پشت بدنه (درب LCD و یا LED ) لپ تاپ نصب می گردد. مجموعه ای از پوسته های لپتاپ جذاب و شیک به همراه فیلم آموزش نحوه چسباندن پوسته ها و توضیحات اضافی را میتوانید در "فروشگاه پوسته لپتاپ" مشاهده نمائید. پیشاپیش از توجه شما متشکریم.
مامان نیایش
30 مرداد 92 8:54
سلام .به طور اتفاقی وبلاگتون رو دیدم خیلی از طرز نگارشتون خوشم اومد . همینطور از گل دختر خوشگلت ترنم جون . با اجازه شما رو لینک می کنم . اگه دوست داشتی یه سر به ما بزنید و ما رو لینک کنید تا بیشتر باهم در ارتباط باشیم
مامان ترنم
30 مرداد 92 11:39
مامانی چرا نمیای
مامان بهداد
31 مرداد 92 9:39
سلام. ای جانم. هزار ماشاالله بزرگ شده و برای خودش خانومی شده خوشگل خانوم. خیلی عکسای قشنگی بود. خوش باشید.
مامان حسام كوچولو
31 مرداد 92 16:42
چه ناز شده ماشالله من فكر مي كردم بچه من كه پسره خيلي شيطونه پس دخترا هم شيطونن
مهسا
1 شهریور 92 12:14
سلام ماشاا.... به ترنم جون چه خانوم شده البته خانوم بود خانوم تر شده عزیز دلم خیلی دوست دارم نازنینم بوووووووووووووووووووس