ترنم ترنم ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

آروم جون مامان و بابا: ترنم

پیشاپیش سال نو مبارک

1390/12/25 11:34
930 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونیای گلم و مامانای مهربون ما اگه خدا بخواد امروز ظهر پنج شنبه عازم تهرانیم.داریم میریم تا برا سال تحویل پیش مامان و بابام باشیم.خیلی خوشحالم بعد از 3 ماه میبینمشون و اونا هم ترنم جونیو آخرین بار تو 23 روزگیش دیدن.فکر کنین از اون موقع تا حالا دخملیم ماشالله کلی بزرگ شده و کارای جدید یاد گرفته. مامانیم این مدت نیومد بهمون سر بزنه چون میگفت اومدنش راحته ولی دل کندن از جوجویی سخته.بازم الان چون ندیدمش امیدوارم که میاین و میبینمش.(الهی فدای اون دل مهربونتون مامان و بابای گلم و همچنین آجی و داداشی جونیمماچ)دوستای گلم فکر کنم تا 5 اونجا باشیم.سعی میکنم این مدت هم آپ کنم اما اگه نشد بعد از اینکه برگشتیم خونمون قول میدم براتون بتعریفم از سفر و عکسای جدید از گل خوشگلم براتون بذارم.

پیشاپیش سال نو مبارک.امیدوارم سالی سرشار از برکت -سلامت  و سعادت برا همتون باشه و مخصوصا برا تمام دوست جونیا که منتظر نینی هستن سر سفره دعا خواهم کرد.یادش بخیر سال پیش سال تحویل حرم آقا امام رضا بودیم و منم همش دستم رو دلم بود و برا نینی تو دلم و همه نینی های دیگه مثل اون  دعا کردم.خدا رو شکر که ان شالله امسال سالم و سلامت تو بغلمه.

دوستان سفر همگیتون که قصد سفر دارین بی خطر و پر از خاطرات خوب.برا ما هم دعا کنید که انشالله سلامت بریم و برگردیم پیشتون.

اینم سفره هفت سین ما که قراره سال تحویل رو تهنا بمونهفرشته

 

اینم تقویم ترنم جون مامان و باباش.

دوستان به امید دیدار در سال نوقلبدوستتان داریم

هر روزتان نوروز

نوروزتان پیروز

آرزومند آرزوهای زیبایتان : مامانی و بابایی و دخملی(ترنم)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان ساینا
25 اسفند 90 14:41
سلام به مامان ترنم جون
سال نو شما هم مبارک باشه. انشاله در این سال نو خدا هر چی هر بنده اش که می خواد اگه به صلاحشه بهش بده. سفر بهتون خوش بگذره. ما رو هم دعای خیر کنید که خیلی گرفتاریم. ترنم جون رو ببوسید. راستی سال دیگه این جوجوها راه می رن.
چه سفره هفت سین خوشگلییی


ممنون عزیزم
خدا گره از کار هممون باز کنه


سحر مامان آراد
25 اسفند 90 19:42
سال خوبی رو براتون آرزومندم
ترنم جون رو ببوس


مامانی درسا
26 اسفند 90 8:28
چند روز دیگه بهار میاد و همه‌چیز رو تازه می‌کنه، سال رو، ماه رو، روزها رو، هوا رو، طبیعت رو، ولی فقط یک چیز کهنه میشه که به همه اون تاز‌گی می‌ارزه، «دوستیمون»! دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم هر روزتان نوروز
خاله جون
26 اسفند 90 18:22
عطر نرگس، رقص باد. نغمه شوق پرستوهای شاد.خلوت گرم کبوترهای مست.نرم نرمک میرسد اینک بهار.خوش به حال روزگار. سال نو پیشاپیش مبارک
یاسمن خاله هیلدا
26 اسفند 90 18:45
ایشالا بهتون خوش بگذره عزیزم
من و هیلدا هم سال نو رو پیشاپیش بهتون تبریک میگیم
ترنم جونو ببوسین
امیدوارم تو سال جدید هم دوستای خوبی برای هم باشیم
میبوسمتون


ممنون خاله مهربون
كاكل زري يا نازپري
26 اسفند 90 19:10
اخي عزيزم حتما" الان تهران هستي خوس امدي خسابي خوش بگذرون سال نو پيشاپيش مبارك باشه منتظر خبر هاي خوش و عكس هاي قشنگتون هستم


مامان یکتا
26 اسفند 90 22:23
سلام گلم.سفر خوب و خوشی براتون آرزو میکنم.انشالله کنار مامان وبابای مهربون بهتون خوش بگذره.
سال نوتون هم مبارک عزیزم.سالی سرشار از موفقیت و تندرستی برای شما و خانواده خوبتون آرزو میکنم.


ممنون همچنین
خاله جون
28 اسفند 90 11:56
از همین روزنه گشوده به درود
به پرستو، به گل، به سبزه درود
به بهاری که می‌رسد از راه
چند روز دگر به ساز و سرود
بهارتان پیشاپیش مبارک


مامان رومینا
1 فروردین 91 11:16
سال نو مبارک.امیدوارم نوروزی که پیش رو دارید آغاز روزی باشد که آرزو دارید


مامانی درسا
3 فروردین 91 2:50
ترنمی عزیزم دلم برای شما و مامانی تنگیده خیلی . دوست دارم . منتظر آپ جدیدت با عکس های بهاری هستم . یه دنیا ببببببببببببوس


مهسا
5 فروردین 91 13:26
سلام سال نو رو به شما تبریک می گم و آرزوی بهترین ها رو در سال 1391 دارم قربون ترنم جون برم من بوسسسسس


نانازیا
6 فروردین 91 21:22
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها www.nanazia.ir
مامان حنا
14 فروردین 91 2:52
مامان ترنم جون سفره هفت سینت عالی شده آفرین به شما واقعا تحسینت میکنم