ترنم ترنم ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

آروم جون مامان و بابا: ترنم

شنبه 29 مرداد 90 (27 هفته و 6 روز)

1390/6/6 18:01
663 بازدید
اشتراک گذاری

امروز (29 مرداد ) رفتم دکتر  .صدای قلبتو با دستگاه مخصوص دکتر شنیدم.niniweblog.com

 

 

آخرین بار 21 خرداد رفتم سونوگرافی دفعه قبل (تیر ماه)دکتر برام سونوگرافی ننوشت.من و بابا دلمون برات خیلی تنگ شدهniniweblog.com.بابا میگفت حتما بگو این بار برات سونو بنویسه دکتر  که خوشبختانه نوشت.چون ماه رمضونه دکتر فقط صبحا تا 2 ظهر ویزیت میکنه.زنگ زدم به عموی ترنم منو رسوند مطب.دکتر برام سونو و یه آزمایش خون نوشت آخه گروه خونی من منفیه و ماله بابا مثبت.niniweblog.com

 

دکتر گفت بعد از اینکه جواب آزمایشو آوردی برات آمپول لگامو مینویسم.از دکتر رفتم خونه مامان بزرگ تا بابا از دانشگاه بیاد و با هم بریم واسه آزمایش و سونو.(آخه بابا امروز کلاس زبان داشت و سر کار نرفت). ساعت 1.5- 2 بابا رسید.اول آزمایش دادم که گفتند عصر جوابش آماده میشه بعدش رفتیم سونوگرافی.niniweblog.com

 

 

آخیش بالاخره بعد از 10 هفته انتظار(از 90.3.21 )دوباره دیدیمت قند عسل خانوم.niniweblog.comدقیقا 27 هفته و 6 روزته گل مامان.

 

تازه سیدی هم از سونوگرافی گرفتیم.واااااااااااااااای که خوشگل من نمیدونی چقدر من و بابا دوستتقلب داریم روز به روز و لحظه به لحظه هم بیشتر میشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)