ترنم ترنم ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

آروم جون مامان و بابا: ترنم

تا آمدنت 1

1390/8/21 9:58
1,241 بازدید
اشتراک گذاری

١

گفتم امروز تا ظهر صبر کنم اگر خبری از اومدن ترنم جون نشد پست بذارم که دیدم نخیر حتی شده یه روزم نمیخواد زودتر بیاد تا ما رو زودتر شاد کنه.ناراحتنمی دونید چقدر بی طاقت شدم.هر لحظه منتظر یه علامت از اومدنشم اما انگار نه انگار.دیشب از فکر و خیال و ذوق و اضطراب جمعا شاید دو ساعت خوابیده باشم.دیروز عصری کلی دلم گرفته شده بود و کلی گریم اومد که مامانم و بابایی ترنم جون(همسرم) کلی نگرانم شدن و فکر کردن چون درد دارم گریمه ولی خوب همش به خاطر این بود که هنوز ترنمم نیومده پیشم و دلتنگ دیدن اونمنگران عزیز دل مامان ترنمم خواهش میکنم هر چه زودتر و سلامت بیا پیشمون.خدا جونم فرشتهکمک کن حداکثر تا فردا شب ترنمم سلامت بغلم باشه.الهی آمین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مریم
20 آبان 90 11:30
کاملیا 10روز دیر تر بدنیا اومد چه قده عجووووووووووووول
سحر مامان آراد
20 آبان 90 12:09
عزیزممممممممممممممممممم اندکی صبر سحر نزدیک است مامان خانم فقط یه کمه دیگه مونده
مامان آیهان جون
20 آبان 90 13:38
خاله زهرا
21 آبان 90 3:08
ایشالله که یه بچه ی تپل مپل و سالم خدا نصیب کنه خاله زهرا از همین جا دعا میکنه وایه همه ی مامانا
سیب سرخ کوچولو
29 دی 91 14:19
وای الهییییییییییییییی.من دقیقا حال اون روزهاتو میفهمم مامان ترنم جون.خدا رو صد هزار مرتبه شکر که یک سال و یک ماه و بیست و شش روز از این نوشته میگذره و ترنم نازنین سالم و خوشمل اومد تو بغلت.خدا رو شکرررررر


ممنون مهربون