ترنم ترنم ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

آروم جون مامان و بابا: ترنم

50 روزگی

1390/10/20 10:54
1,394 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان.ماچ

7 هفتگیت و ورودت به 50 امین روز از زندگیت مبارک.

درست هفت هفته پیش حدودای ساعت 15:15 روز سه شنبه تو به این کره خاکی قدم گذاشتی هیچ وقت اون لحظه اولی که دیدمت و اولین بوسه رو رو پیشونیت گذاشتم و رو سینه ام گذاشتنت یادم نمیره.درست 1 دقیقه بعد از اینکه از خونه قبلی ات بیرون اومدی.خیال باطلواااااای که عجب لحظه ای بود.

مامان روز به روز که بزرگتر میشی من و بابا رو بیشتر از قبل به خودت وابسته می کنی و عاشق.لحظه به لحظه بیشتر و بهتر وجود خدا رو حس می کنم چرا که خلقت رو در انسان تام کرده و دیدن لحظه به لحظه رشد تو نمودار این حقیقته.

مامان روز به روز شیرین تر میشی و کارایی که میتونی بکنی بیشتر.دخترم ماشالله از همون روزی که به دنیا اومدی زرنگ بودی و باهوش و شیطون.

رشد حرکتی

از همون روز اول تولدت سرت تعادل داشت و صاف می گرفتیش.بعدشم که دوست داری بلند شی و بشینیتعجببه محض اینکه میذاریمت رو یه بالش بزگتر که سرت بالاتر از بدنته(آخه هیچ وقت زیر سرت بالش نمیذاریم و همیشه رو یه سطح مسطح میخوابی)سرتو میندازی جلو و میخوای بلند شی.

وقتی دو تا دستای مامانو تو دو تا دستای کوچولوی خوشگلت مشت میکنی به خودت فشار میاری و بالا میای تا به حالت نشسته برسی.مامانم این حرکتو وقتی تو کریرت نشستی وسعت داده چطوری؟ وقتی دستاتو میگیره و به حالت نشسته در میای پاهات میرسن به زمین.مامانم از زیر بغل هات میگیره و تو رو پاهات وایمیستی.دیروز که همین طور چند لحظه ایستاده نگهت داشتم.شروع کردی پاهات رو حرکت دادن و قدم برداشتی.هورامامان باورش نشد بردت عقب تر ولی بازم این کارو تکرار کردی.فدای دختر زرنگم.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مریم -----------♥
20 دی 90 11:03
قربونش برم من الله ی
مریم -----------♥
20 دی 90 11:03
اپم با کلی عکس
مامان آرین
20 دی 90 14:55
50روزگی گلتون مبارک.
مهسا
20 دی 90 20:55
50 روزگیت مبارک عسلم بوسسسس