ترنم ترنم ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

آروم جون مامان و بابا: ترنم

انگشت زخمی

1390/11/18 22:07
1,136 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان.بغلالهی مامان فدات.ماچعزیز مامان ناراحنی ام و شرمندت.ناراحتآخه دیشب که داشتی شیر میخوردی و بابا اومد ناخوناتو بگیره ناخن انگشت شصت دست راستتو از ته گرفت و انگشتت خون اومد.بابا کلی ناراحن شد و چندین و چند بار انگشتتو بوسید و ازت معذرت خواستخیال باطل.منم که نگو گریم گرفت و یه چند دیقه ای گرییدم.نگرانبعدشم بابا دیگه نتونست ناخوناتو بگیره و من با احتیاط تموم شروع کردم به گرفتن ناخونات.تقصیر من شد آخه من کلی اصرار کردم که بابا بیاد ناخوناتو بگیره.دختر گلم شرمندهناراحتما رو میبخشی مامانسوالخیلی دوستت داریم.ماچقلب

امروز رفته بودیم بیرون(مرکز خرید)پست کاملشو فردا میذارم با عکس.تا فردابامن حرف نزن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آینده
19 بهمن 90 10:52
سلام ... مبارک باشه خریداتون رو میگم .... با اجازه من لینکتون میکنم که بیشتر بهتون سر بزنم


ممنون خوشحال میشیم


مامان آیهان جون
19 بهمن 90 11:18
سلام مامانی و ترنم کوچولو، انگشتتو بگیر خاله هم بوسش کنه عزیزم.
مامانی مهربون اگه موقعی که خوابه ناخناشو کوتاه کنین خیلی راحت تره و هیچکدوم اذیت نمیشین. من ناخنای آیهانو همیشه موقعی که خوابه کوتاه می کنم، وقتی که بیداره از بس تکون میخوره می ترسم کوتاه کنم.


سلام گلم.خودم چند بار وقتی خواب بوده براش گرفتم.اون روز شیر خوردنی یهو زد به سرم به باباش گفتم که کاش لال میشدم.کلی گریم گرفت بعدش.
مامان رومینا
19 بهمن 90 18:02
اخی عزیزززززززززززززززززززم.اوف شده انگشت کوچولوت ترنم جوون؟اشکال نداره بابایی حواسش نبوده


آره خاله جون.
مریم
19 بهمن 90 20:00
خوب میشه انشاالله
مهسا
19 بهمن 90 20:37
سلام قربون اون انگشت کوچولوت برم من اشکالی نداره خاله جون بزرگ میشی یادت میره عسلم بوسسسسسسس
مامان یکتا
21 بهمن 90 1:00
آخی انگشت ترنم کوچولو اوففففف شده.انشالله که زود خوب بشه.
مامان عرشیا
23 بهمن 90 15:12
اخییییییی خاله جونم انگشتت زخم شده .ناززززی .خوب میشه ایشالا گلم .


ممنون خاله مهربون
مامان ساینا
4 اسفند 90 15:02
آخی عزیزم. بابای ساینا هم بار اول انگشت شست رو زخمی کرد. آخه آروم جونم هی دستشو می کشید.