ترنم ترنم ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

آروم جون مامان و بابا: ترنم

طولانی ترین دوری از عشقم ترنم

1390/11/28 11:40
1,321 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامانقلب.الهی مامان فدای سر تا پاتبغل.عزیز دلم دیروز  شما رو گذاشتیم خونه مامان بزرگ و با بابا رفتیم خرید.آخه هوا خیلی سرد بود و نمیشد شما رو برد.چند روزیه که یه کوچولو سرما خوردی گلمنگراندیروز حدودا 7 عصر گذاشتیمت پیش مامان بزرگ تا حدود 11:30 -12 شب.موقع خداحافظی مامان گریش گرفت و خودشو به زور نگه داشت ولی یکم بعد تو ماشین گیره(گریه) کرد.همشم تو راه یاد تو می افتاد و به بابا میگفت.خلاصه بابارو ذله کرد .فکر کنم یه چند بار پرسیدم تو چطوری طاقت میاری سر کار؟ تموم طول راه رو از تو حرف زدیم.مستقیم یا غیر مستقیم موضوع ها به تو ختم میشدن جیگگگگگگگگگگگگگگگگگرم. اونجا هم همش فکر تو بودم.نفهمیدم کجارو گشتم -چی دیدم-چی پوشیدم-چی خریدمسوالنیشخندمثلا رفته بودم مانتو بخرم ولی چیزی خوشم نیومد .یکی هم که ای بدک نبود گفت 185 تومان هیپنوتیزم!بابا گفت بردار!منمعصبانیخلاصه رفتیم مانتو بخریم با پالتو برگشتیمنیشخند.ولی واقعا دل نگرانی مامان برا بچش یه چیز دیگه است. کلا یه حس متفاوت رو تجربه کردم و کلی کلی دلم برات تنگید و ضعف رفت.

مامان بزرگ ممنون که ترنم رو نگه داشتینقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان آیهان جون
28 بهمن 90 12:45
مهسا
28 بهمن 90 18:47
سلام آخی مامانی مهربون میگن مامانا تحمل دوری بجه هاشو نو ندارن قربون دل مهربون همه مامانای مهربون برم من می بوسمتون
مامان یکتا
28 بهمن 90 23:15
آره مامانی دوری از این وروجکا خیلی سخته.و لحظه ای که بعداز چند ساعت می بینیشون خیلی قشنگو زیباست.
مامانی درسا
29 بهمن 90 2:08
منم همین جورم . از حاملگی به بعد هیچی نخریدم جون نمیتونم درسایی رو به کسی بسپارم . یه بارم که این کارو کردم وسط راه برگشتم . خیلی سخته . قربون فسقلی هامون برم من . که دنیامون رو عوض کردن .
یاسی خاله ی هیلدا
29 بهمن 90 17:02
اخی نازی راست میگی خواهر منم هین جوریه.میره خرید شوهرش هیلدا رو تو ماشین نگه میداره خواهرم تندی میره یه چیزی برا هیلدا میخره حتی چون هنوز خیلی زوده خونه ماهم نمیذارش
مامان خورشيد
30 بهمن 90 14:53
بعضي وقت ها از دستشون خسته مي شيم و ميگيم كاش مي شد يك ساعت يكي نگهش داره. بعد كه مي خوايم بزاريمشون بريم به كارهاي خودمون برسيم از فكرشون يك ذره نمي تونيم به كارهامون برسيم كلا مادربودن عالميه براي خودش.
d
30 بهمن 90 14:54
آموزش حركات موزون با شهريه مناسب 09384056771
بابای دوقلوها
2 اسفند 90 10:33
انشالله 150 ساله بشی ملوسک خانم
محيا كوچولو
2 اسفند 90 22:30
خاله تنها نذاريد ترنم جونو
ghazal مامان علی و فاطمه
3 اسفند 90 22:46
ناز این احساس بشممممممممممم