ترنم ترنم ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

آروم جون مامان و بابا: ترنم

واکسن 4 ماهگی

1391/1/19 11:43
1,363 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم.بغلروز سه شنبه 15 فروردین 90 رفتیم بهداشت.دقیقا 4 ماه و نیم سنته.

قد:66

وزن با لباس:7200

دورسر:40

ماشالله.خدا رو شکر همشون متناسب با نمودار رشدت هست.

واکسن سه گانه به پای چپت زدن و

قظره فلج اطفال خوراکی

قبل از رفتن ساعت 9:30 قطره استامینوفن بهت دادم  و هر 4 ساعت یکبار به مدت 48 ساعت ادامه دادم برات.به محض  اینکه رسیدیم خونه لباس هات رو کم کردم تا دمای بدنت نره بالا. نیم ساعت قبل از اینکه زمان قطره ات برسه بیقراری میکردی و بهونه گیری.یه کوچولو بدقلق شده بودی اما خدا رو شکر تب نکردی.ماچ

راستی پیش دکتر هم بردمت تا مطمئن شم که عفونت گوشت کاملا خوب شده باشه که دکتر گفت مشکلی نیست و سالم هست .

تو این 2-3 روز کلی مامان بی خواب شده بود .بس که شما کم خواب بودی در طول روز و البته نق نقو.نمیشد از کنارت جم خورد.یه کوچولو هم که میخوابیدی میموندم کدوم کار رو انجام بدم کدوم بمونه. تو خونمون انگار زلزله اومده بس که در همه.دیشب از اوج بیخوابی نفهمیدم چطور خوابم برد.یهو بیهوش شدم.برا اولین بار من زودتر از شما و بابایی خوابیدمخمیازهشیرتو داده بودم دیگه نفهمیدم کی و چطور بابایی شمارو خوابوند و آورد گذاشت رو تختت کنار من.حالا امروز که بیاد برام میتعریفهزبان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان دینا جون
19 فروردین 91 17:03
مامانی خوشحالم که ترنم جون زیاد اذیت نشده.واکسناشون تموم بشه راحت میشن.من که از حالا نگران واکسن 6 ماهگی دینا هستم.شنیدم از 4 ماهگی سختتره.
مامانی درسا
20 فروردین 91 2:08
خدا رو شکر ترنمی که زیاد اذیت نشدی . و خدارو شکر که قد وزنت خوب خوبه . میبوسمت
مامان اميررضا كوچولو
20 فروردین 91 9:50
سلام ماماني ترنم ممنون از حضور گرمتون و خدا رو شكر دخمليمون زياد اذيت نشد با افتخار لينكتون ميكنم
بابای دوقلوها
20 فروردین 91 11:15
خدا رو شکر که همه چی خوب پیش میره. ایشالله همیشه سلامت باشید. سلامتیت آرزومه ترنم گلی
رها
20 فروردین 91 11:26
خدا را شکر که ترنم جونی ما قوی بود و از این واکسنشم سربلند بیرون اومد دوست دارم عزیزم. زودتر بزرگ شو
رها
20 فروردین 91 11:27
...::فروشگاه آنلاین نینی ها::... منتظر حضور گرمتان هستیم... www.ninitopoli.mihanblog.com
مامان ساینا
20 فروردین 91 12:16
خدا رو شکر که خوبی عزیزم. ماشاله به قد و وزنت خانوم خوشگله.
مامان یکتا
20 فروردین 91 21:31
خدارو شکر که واکسن دختر نازمون به خوبی و خوشی زده شد.حالا خیال مامانی هم راحت شده.


فعلا بله.ولی از الان نگران واکسن 6 ماهگی ام.همه میگن اون بدتره
مریم مامان عسل
22 فروردین 91 16:39
وای هزار ماشالله! خدارو شکر که همه چیز خوب بوده. ترنم و عسل توی یک روز بدنیا اومدن اما عسل دقیقا یک کیلو کمتر از ترنم جونه. عسل موقع تولد 2800 بود. 4 ماه و نیمگی تازه شده 6200 بنظرت نسبت به وزن تولدش خوبه؟! همش نگران رشدشم!