ترنم ترنم ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

آروم جون مامان و بابا: ترنم

2 هفته پایانی فروردین 91 به روایت تصویر(4:5 تا 5 ماهگی)

1391/1/29 15:18
1,412 بازدید
اشتراک گذاری

دسته گلم از حموم در اومده


ترنم و اولين خرابکاري.ببين دست عروسکتو در آوردي از جاش ماماني.قبلا هم خيلي سعي کردي ارگت رو ناکار کني بس که زمين انداختيش.اما خدارو شکر فعلاچشمک سالمه.

اينجا داشتي با کفشدوزکت کشتي ميگرفتي تا دوربين رو ديدي  ........

ترنم به ماماني:اي بابا بازم که ما رو غافلگير کردي مامان بلا

ترنمم ميتونه رو دستاش بايسته و سرشو بالا بگيره

موهام خوشملن؟؟مژه

غلت زدن فقط تا اين مرحله.نميتوني دمر شي!


عزيزم  روزها رو تو تشکت تو هال جلوس ميکني! بعد از چند ديقه شيرجه ميزني درست سمتي که بالش نذاشتم و بعدشم ناله که بياين منو بلند کنين!

ترنم و تاپ و دامن اهدايي خاله شيوا (عیدی)

ترنم لم داده رو صندلي باديش

خوابيدني يه فرشته ي به تمام معنايي

ترنم و آتليه مامان

پاورقی:  ٢ هفته پایانی فروردین 91 به روایت تصویر (4:5 تا 5 ماهگی)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان نگار
29 فروردین 91 15:23
بوس برای ترنم خانم گل
بابای دوقلوها
29 فروردین 91 16:17
وای چه شیرین شده این علوسک، خیلی خوشگل و ناز شدی ترنم.

آفلین مامان هنرمند، عکسها خیلی زیبا و جالب بود

"عزيزم روزها رو تو تشکت تو هال جلوس ميکني!"
این قسمت باعث شد خیلی بخندم. جالب نوشتید.
موهاش هم خیلی جالب شده گلیموون.
150 ساله بشی ترنم

ممنون عمویی.بوس برا دوقلوها

مریم مامان عسل
29 فروردین 91 18:18
وای خاله قلبونش بشه با این عکسای خوشملش! به مامان بگو بذار یکم دیگه سراغ ارگمم میرم هیچ اسباب بازی ای نمیتونه از دست ما نی نی ها فرار کنه!


اون که بله خاله.همش مینداختش زمین باطریاش پخش و پلا میشد.منم برداشتم از این چسب پهن ها زدم بهش
مامان ساینا
29 فروردین 91 18:34
به به چه عکسای خوشگلی. آتلیه مامانم خیلی خوبه. چقدر موهاش بلند شده. دخملی ما که هنوز کچله. قربونت برم خاله جون که اینقدر نازی


سلام خاله.من از روز اول مو داشتم.ماه آخر بارداری مامانو کشتم بس که معدش ترش کرد. میگن به خاطر مو دار شدن نی نیه ترش کردن معده
یاسمن خاله هیلدا
29 فروردین 91 19:38
ای جووووووووووووووووووووووووونممممممممممم من عاشق مدلای جدیدتم .عکسات کلی بهم چسبید .من تورو اندازه هیلدامون دوست دارم خوشگل خانوم ماشاالله .بوسسسسسسسسسس


ممنون خاله با احساس
مامان دینا جون
29 فروردین 91 21:16
عکسا همشون عالی بودن ترنم گلمونم که روز به روز خوشگلتر و با نمک تر میشه بوس
خاله نسرین
29 فروردین 91 21:18
خاله قربونش بره این ژستای عکسش منو کشته روز به روز هم که ماشاا...خوردنیتر میشه
مامان رومینا
29 فروردین 91 23:16
همه عکسا قشنگن اما عکس حمامش و عکس کفشدوزکی و عکس خوابش که مثل فرشته ها شده خیلی خیلی خوشگلن.ببوسش از طرف من.
مامانی درسا
30 فروردین 91 1:54
قربون این عسلک خاله خیلی عکساش قشنگ بود البته مامانی بگم ها دخترمون خودش خوشگله . بوس فراوون
مامان آیدین
30 فروردین 91 2:47
سلام عزیزم .ماشالا چه دختر نازی.خدا حفظش کنه.آیدین من شش روز از دخملی شما کوچکتره منم دنبال یه دوست بودم که همسن اون باشه که خدارو شکر پیدا کردم با اجازه میخوام لینکتون کنم شما هم اگه خواستین لینک کنین بوووووس برای ترنم جون
مامان عرشیا
30 فروردین 91 14:16
سلام عشق خاله خوبی عزیزم .ترنم جونم چه بزرگ شدی وچه عکسهای خوشگلی .
عزیزم من تازه برگشتم نبودم که نیامدم برات نظر بزارم .


سحر مامان آراد
31 فروردین 91 12:30
ای جونم همه عکسا یه طرف آتلیه مامان خانم هم یه طرف مخصوصا آخریه به نظرم محشره دست گلت درد نکنه ترنم خاله هنوز هیچی نشده دست میشکنی جونم ، جونت به سلامت
ilijoon
22 اردیبهشت 91 13:49
چه عكس هاي خوشگلي مخصوصا آخريه