ترنم ترنم ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

آروم جون مامان و بابا: ترنم

سورپرایز دیشب خاله نسرین و امیر جون

1391/4/7 18:53
1,701 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دخترکمقلب

دیشب عمو رضا اومد دم در و یه ساک خوشگل با یه هدیه توش برامون آورد.تو هدیش دو تا عروسک کیتی بود یکی برا مامان(برا تولدش) یکی ترنم جون.یکیش کیفه انقده نمکه.

میخواستن برا تولد مامان بیان ولی چون امیر جونی سرما خورده بود نتونستن.زودی خوب شی انشالله امیر آقا.بغل

دستتون درد نکنه نسرین جونقلبامیر جونمماچ و عمو رضای مهربون(گل)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان رومینا
8 تیر 91 1:32
واااااااااااااااااای چقدر خوشگلنعزیزم ببین کیفشو چه نازه چقدر جیگر شده با این کیفه
مریم مامان عسل
8 تیر 91 13:10
وای مبارکههههههههههههههههه خیییلی قشنگن من عاشخ کیتی ام! رو عروسکامم خیلی حساسم! عسل چند روز پیش دم خرسیمو کند انقدر ناراحت شدم! نشستم همونجا دوختم دمشو سریع! حالا مواظب باشید ترنم جون بلایی سر کیتی شما نیاره! هههههههههههه
مهسا
8 تیر 91 15:48
مبارک باشه


یاسی خاله هیلدا
9 تیر 91 15:19
اخی مبارک باشه مامانی کادو ها و سوپرایزت
مامان اميررضا كوچولو
9 تیر 91 16:49
سلام عزیزم ماشالاه به این دخمل ناز چقدر خانوم شده و خوشکل هزار ماشالاه دیگه پیش ما نمیای مامان ترنم ؟
مامان ساینا
10 تیر 91 15:01
مبارکت باشه عزیزم.
مریم--------❤
12 تیر 91 12:47
واسه ترنم جونم خوشگل خاله بیا پیشم
مامان آیدین
12 تیر 91 23:41
مبارکه چقدر خوشگل
مامان ملینا
13 تیر 91 13:40
هدیه هات هم مبارکه خوشگل خانم .کتاب مامان بیا جیش دارم رو ملینای من حفظه امیدوارم که تو هم کامل حفظ باشی عزیز دلم می بوسمت.