ترنم ترنم ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

آروم جون مامان و بابا: ترنم

تولدت مبارک

1391/9/1 8:48
1,678 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزترینم تو دنیا.

عشق مامان و بابا

               هوراتولدت هزاران هزار بار مبارکهورا

مثل همیشه مامان و بابا برات بهترین ها رو آرزو میکنن.تو تموم دنیامونی یادت نره.ماچ

باورم نمیشه گل من 1 ساله شده .خدایا شکرت شکرت شکرت.هر چقدر شکرت کنم بازم کمه.خیال باطل

                      ماچ 1 سالگیت مبارک گل نازمماچ

           سبد سبد گل رو سرت گل های سرخ و مریم چشمک

          عزیزم دوستت دارم تولدت مبارک تولدت مبارک

                     ماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

                       دختر ناز و خوشگل تولدت مبارک

                 فشفشه های روشن بادکنکای رنگی 

                           وااااااای چه روز قشنگی  

             روزی که قدم رو چشای مامان و بابا گذاشتی 

                                     قلب  قلب قلب  قلب قلب

ممنون از همه دوست جونام که قبل از گذاشتن این پست تولد ترنم رو تبریک گفتن.دوستتون داریم .سایتون همیشه بالا سر گل هاتون باشه انشالله.گل هاتون هم همیشه سلامت باشن و شاد.

                         آروم جون مامان و بابا  "ترنم"

                                     تولدت مبارک

پست بعد با عکسای تولدت آپ میکنم انشالله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان بهی
1 آذر 91 10:00
تولدت مبارک عزیز دلمممممم ایشالله که صد ساله شیییییییی عاشقته عمهههههههه
مامان امیر
1 آذر 91 10:28
تفلدت مبارک مبااااااااااااااااااااااااااااارک غنچه ناز و کوچک تولدت مبارک با آرزوی بهترینها برای دخمل خوشملم امیر تو وبلاگ یه پست مخصوص برات داره سر بزن
نرگسی
1 آذر 91 10:30
تولدت مبارک عسلی .. ایشالله تولد 120 سالگی .. ایشالله همیشه تنت سالم باشه و لبت خندون گلم ..
مریم مامان عسل
1 آذر 91 11:20
تولدت هزاران بار مبارک ترنم قشنگم عاشقتم مثل دخمل خودم عزیزم
مامان آیهان جون
1 آذر 91 18:35
فرشته کوچولوی نازنین، شکلات خاله، اولین سالگرد ورودت به زمین مبارک همیشه کنار مامان و بابا سلامت و شاد و خوشبخت باشی ان شاءالله یه روز مامانی بیاد و پست صدمین سالگرد تولدت رو اینجا بذاره و ما هم تبریک بگیم
یاسی خاله هیلدا
2 آذر 91 16:52
فرشته کوچولوی خدا 1 سالگیت مبارک خیلی دوست دارم من عزیزم ایشالا 120 سالگیت خوشگل خانوم یه عالمه می بوسمت پرنسس
ثمین
3 آذر 91 4:13
سلام به همه دوستان دنیای نفیس عزاداریهاتون قبول باشه! تا روز عاشورا قراره دیگه پست جدید نزاریم و این پست رو آپ کنم!! یعنی شما لطف میکنید و عکسای کوچولوهای محرمی تون رو میفرستید تا با نام خودتون اینجا به یادگار بزاریم و یه آلبوم زیبا به نام محرم 91 ثبت کنیم. اگه موافقید یاعلی! هر نفر یک عکس میتونه بفرسته ولی اگه لباس فرق داشت اشکال نداره دوباره عکس بده!! اگه عکسها از سال قبل هم باشه مشکلی نیست! از شام قریبان دیگه این پست آپ نخواهد شد! در روز یکشنبه 5آذر - 10محرم مسابقه بهترین عکس داریم(درقسمت نظرات رای میدین و هر وبلاگ حق دو رای داره) که عکس برنده رو تا آخر ماه محرم در پست ثابت وبلاگ میزاریم(جای عکسی که الان هست) و عکس رو به وبلاگ برنده لینک میکنیم! در ضمن باید در وبلاگ خودتون هم لینک این پست رو بزارید تا عکستون ثبت شه! اینم لینک این صفحه: آلبوم کودکان محرم 91 http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409.php منتظرتون هستم
مامان رومینا
3 آذر 91 10:32
تولدت مبارک ترنمی خاله.برات آرزوی قشنگترین روزها رو دارم
مامانی زهرا
3 آذر 91 12:28
عروسک خانم خوشگل تولدت مبارک. امیدوارم زیر سایه پدر و مادر گلت سالم و خوشبخت باشی
صفورا مامان آوا
4 آذر 91 12:22
خشگل خااااله تولدت مبااااااارک منتظر عکسای تولد هستیم
مریم مامان عسل
6 آذر 91 3:13
یک سالگیت مبارک دلبرک کوچولو. یک سالگیت مبارک ترنم قشنگ زندگی. دوستت دارم عروسک
شادي مامان پارسا
6 آذر 91 11:17
دختر خوشگلم تولدت مبارك، عكساي خوشگل از تولدتم بذار ما هم ببينيم.پارساي من دقيقا 1 سال ازت بزرگتره1/9/1389
مریم--------❤
7 آذر 91 18:37
از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد،شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و من در اوج عشق خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم . . . تولدت مبارک
مامان یکتا
9 آذر 91 15:30
سلام دوست خوبم.با تاخیر تولد ترنم جونی رو تبریک میگم و آرزو میکنم صد سال عمر با عزت داشته باشه.
عزیزم من این روزا کمتر میام نت و فقط به دو سه تا ازدوستام سر میزنم و میرم چون بعدش سردرد شدید میشم.اما الان همه پست هاتو خوندم.غیر رمزدارا اگه میشه به منم رمز بده
می بوسمتون


سلام.ممنون از لطف و نگاه نازت.چشم اومدم پیشتون
رادمهر
26 آذر 91 11:01
تولدت مبارک گل نازم ان شا.. صدو بیست ساله بشی سالم و تندرست قربونت برم از دور می بوسمت
مامان پارسا جیگر
4 دی 91 16:28
تولدت مبارک فرشته کوچولو الهی که 120 ساله بشی مامانی رمز رو به منم بده لطفا