ترنم ترنم ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

آروم جون مامان و بابا: ترنم

1 سالگی

1391/9/1 8:32
1,081 بازدید
اشتراک گذاری

درست یه سال پیش در چنین روزی ساعت 15:15 یه فرشته ناز بهشت خدا رو ترک کرد و زمینی شد.

آروم جون مامان و بابا:"ترنم" زاده شد.

یادمه از شب قبلش ساعت 9 دردام شروع شد تا ظهر روز بعد که منجر به تولد زیباترینی برای من و بابایی شد.

قشنگ ترینم هیچ وقت اولین بوسه به موهات در لحظه های اول ورودت به دنیامون یادم نمیره.حتی  یاد آوریشم اشک شوق به چشام میاره.

قشنگ ترینم چه زود لحظه های ناب با تو بودن میگذرن.دوست دارم لحظه هایی که دستای ناز کوچولوت تو دستمه یا خودتو در آغوشم آسوده رها کردی یا اون لحظه ای که اون چشای نازتو محکم رو هم فشار میدی که مثلا داری چشمک میزنی زمان وایسته.دوست دارم با تو بودن ها جاودانه باشن دوست دارم تا آخر آخر عمرم برات اول از همه یه دوست خوب باشم یکی که بتونی با خیال آسوده بهش تکیه کنی و آرامش بگیری از وجودش.

تو تموم دنیای من و بابایی

                              تو عشقی  

                                             تو شوری

              امیدی

       تمام هستی من و بابا زیر پات

             برای توست که هستیم .

خیلی احساسات قشنگ و زیبا تو وجودم شکل گرفت با بودنت که قابل توصیف نیست.از خدای مهربون با تمام وجود و از ته قلبم میخوام این احساس قشنگ رو نصیب همه خانومای عالم بکنه و مخصوصا اونایی که ازش میطلبن.(ویژه ویژه به یادت هستم"نفس جان"با وبلاگ مادرانه.شبنم جان و ظهور عزیزم که خیلی وقته ازت بیخبرم.)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم--------❤
7 آذر 91 18:36
از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد،شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و من در اوج عشق خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم . . . تولدت مبارک