ترنم ترنم ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

آروم جون مامان و بابا: ترنم

قدم

1391/10/14 12:38
947 بازدید
اشتراک گذاری

خوشحاااااااااااااااااااااااااااالم

عزیزترین مامان و باباقلب

امروز یه حس زیبای دیگه رو به مامان و بابا هدیه کرد

ترنم جونم چند روزی بود یه قدم برمیداشت اما نه با تسلط کامل ولی............

امروز 18 عصر برا اولین بار یه قدم با تسلط کافی برداشت و ..........

19:38 امروز 9 دی 91 تونست 4 قدم مستقل برداره که من و بابا از شادی اشک شوق تو چشامون جمع شد و کلی جیغ جیغ کردیم که این لحظات قشنگ از اولین قدمات رو با دوربین ثبت کردم.

خدای عزیزم به خاطر این نعمت زیبا هزاران هزار بار شکرت

دختر نازم قدم هات استوار و بی خطا.

انشالله

بعدا نوشت:امروز١٤ دی  ٥ شنبه مصادف با اربعین حسینی ساعت 12:5 ظهر دخترکم تعداد بیشترین قدم های مستقلش رو به 12 رسوند.تازشم خودش میتونه از حالت نیمه ایستاده به ایستاده در بیاد.مامان قربون اون پاهای ناز و قویتقلبمامان که ذوق مرگ شده بود و برات همش دست میزد شمام اول که رو پاهات وایستاده بودی و قبل از حرکت دست میزدی تا شروع کنم به تشویقت بعد رو میکردی راه رفتن که چه عرض کنم هول هولی دویدن انگار دنبالت کردنبغل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

کاکل زری یا نازپری
9 دی 91 21:52
مبارک عزیز دلم ار نوشته معلومه چه ذوقی کردی
هیراد و عمه لیلاش
9 دی 91 23:09
*سلام ، ایام بر شما خوش * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامان بهداد
10 دی 91 10:35
سلام خانومی . مرسی که به ما سر زدید. مبارک باشه . چشمتون روشن . این قشنگترین لحظه برای یه مادر چشم انتظار توی این سنه. ایشالا با این قدمها همش گردش و مسافرت و زیارت بره. منم خیلی چشم انتظارم.
مامان بهاره جون
10 دی 91 12:21
مبارک باشه ترنم جون ایشالله به قول مامانی قدم هات استوار وبی خطا باشننننننننننن
نیم وجبی
10 دی 91 13:19
مرسی خاله جووون یه چند روزه مرد شدم دیگهروسریو از سرم برداشتم
محمد
10 دی 91 14:10
شادباشیدوسلامت
مامان امیر
10 دی 91 15:18
آخیییییییییییییییی مبارکه خاله قربونه قدمات بره
مامان ریحانه
10 دی 91 19:10
مبارک باشه ماشالا خانم زرنگ .ماشالا برووووووووو تومیتونی
مامان رومینا
10 دی 91 21:49
مبارک باشه قدم برداشتن با استئارت وروجک خالهایشالا که تو زندگی همیشه با قدم های استوار گام برداری
مریم--------❤
11 دی 91 10:50
ایشالله هیشه موفق باشی
مریم--------❤
11 دی 91 10:50
قدمات استوار باشه خاله ای
بابای دوقلوها
12 دی 91 18:20
هووووراااااااااااااااا مبارکه انشالله همیشه قدمهای گلی اسوار و بی خطا باشه
مامان بهی
13 دی 91 0:45
ای جانم عزیز دل عمههههههههههه فدای راه رفتن بشم مننننننننننننننننن:بعد این چه آتشای می خوای بسوزونی دختر ای جانممممممممممممم
مامان بهار
14 دی 91 11:55
مبارکه دختر منم تازه راه افتاده . بهمون سر بزنین خوشحال میشم . بوس
مریم مامان عسل
17 دی 91 1:30
عزیز دلم ترنم خوشگلم اولین قدمهات مبارک عزیزم. همیشه محکم و استوار قدم برداری انشالله....
مامان ساینا
19 دی 91 10:04
عزیزدلم قدمهات استوار واقعا لذت بخشه. یکی از زیباترین لحظه هاست. موفق باشی همیشه