ترنم ترنم ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

آروم جون مامان و بابا: ترنم

آلبوم و ساعت (با عکس)

1390/7/19 9:57
1,432 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلک مامان خوبیبغل ؟اوضاع در چه حاله شیطونک من؟مژهدیروز (١٨-٧-٩٠) من و بابایی رفتیم برات ساعت و آلبوم گرفتیم.میخواستیم بخاری ام بگیریم اما رنگی که ما میخواستیم رو نداشت.میخواستیم طرح کودکانه برات بگیریم ولی همشون زمینه سفید بودن.ناراحتآخه اتاق تو قرمز مشکیه مامان.خلاصه بابا ٢ روز قبل رفته بود گشته بود و یه مدل هوشمندشو پسندیده بود منم دیروز برد دیدم ولی رنگش سرمه ای روشن بود مغازه داره گفت مشکی هم داره ولی فردا میرسه و قرار شد وقتی آورد با بابا تماس بگیره.حالا عکس ساعت و آلبومی که برات گرفتیم میذارم

این ساعتته خیلی بامزست وقتی پاندولش تکون میخوره چشمای آقا ماهه بالا و پایین میره.من که خیلی دوسش دارم امیدوارم تو هم خوشت بیاد.

اینام آلبوم عکست.از اینکه مدل ساک بود خیلی خوشم اومد و اینکه رنگشم قرمز بود و با وسایلای اتاقت ست.ولی حیف که ساعتو ست پیدا نکردم ناراحتخودم دنبال طرح کفشدوزک بودم.ساعت رومیزیش بود ولی بانمک نبودنافسوس.خیلی خوشحال میشم اگه تو هم دوستشون داشته باشی.عینک آخه تموم سعی مامان و بابا اینه که تو خوشحال باشی و موفق عزیز دلمون.ماچ 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم
19 مهر 90 15:03
چه خوش سلیقه!!!! ممنونم که بهم سرزدی بازم از این کارا بکن