ترنم ترنم ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

آروم جون مامان و بابا: ترنم

16 روز به اومدنت(2 روز به پایان هفته 38)

1390/8/5 14:57
629 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناز گلک مامان.خوشگلکم.جیگر طلام.امروز ٣٧ هفته و ٥ روزه که تو دل مامانی.الهی که مامان فدات شه.ماچهمه همش میپرسنسوال پس این کوچولو نیومد؟کی میاد؟ بگو زود بیاد.منم دوست دارم زودتر ببینمت ولی مهمتر از دیدنت سالم دیدنته پس از خدا میخوام که هر وقت صلاحه تو رو سالم و سلامت پیش ما بیارهخیال باطل.خیلی دوست داریم من و بابایی.قلباز هفته پیش هر از گاهی یه کوچولو درد تو دل و کمرم و ران های پام حس میکنم که مثل درد(خاله پری) اند.دیشب هم دل درد و کمر درد داشتم و ترشحاتم زیاد بود همش منتظر لکه بینی و پاره شدن  کیسه آب بودم اما خبری نشد که نشد.خنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الناز
7 آبان 90 12:36
عزیزم به سلامتی ایشا....
وقتی به هوش اومدی همه رو دعا کن عزیزم
راستی اتاق نی نی عالللللللللییی بود


اگه خدا بخواد میخوام زایمان طبیعی داشته باشم.ان شاالله به هوشم و برا همه مامانا و نی نی هاشون دعا میکنم.ممنون گلم.
مریم
7 آبان 90 14:53
٧ابان بزرگداشت کورش کبیر برشماایرانیان پاک سرشت مبارک