ترنم ترنم ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

آروم جون مامان و بابا: ترنم

پایان هفته 41 و تشکر از ...

1390/8/28 13:01
1,308 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به ترنم خونسرد و ناز دار خودم.چشمکدختر گلم امروز ٤١ هفته تمومه که تو دل مامان جا خوش کردی.مژههر روز سیلی از تلفن هاست که به سمت ما روونه و مامان در جواب همشون میگه که این گل دخمل ما نازش زیاده و فکر کنم قراره ٤٢ هفته تموم بمونه تو دل مامانشخندهولی راستشو بخوای حسابی حوصلش سر رفته.نگراناین آخریا خیلی زودرنج و حساس شده و زودی گریش میگیره و حسابی بابایی رو اذیت میکنهافسوسبابایی جونم با نهایت حوصله نازمو میکشه .میدونم خیلی اذیتش میکنم و همین جا ازش تشکر میکنم به خاطر همه خوبیها و صبوریش ازش ممنونمقلبمامان جونم که الان دقیقا یه ماهه که اومده پیشمون و منتظره تو بیای ولی... حسابی حوصلش سر رفته ولی برا اینکه حوصله من بیشتر سر نره دم نمیزنه و با صبوری از من داره مراقبت میکنه و نمیذاره که من دست به سیاه و سفید بزنم.به خاطر تموم زحمت ها و صبوری مامان عزیزم  ازش متشکرم و دستشو میبوسم.ماچان شالله بتونم براش جبران کنم.امروز از صبح دل و کمرم درد میکنه.امیدوارم دردهای زایمان باشن.هر لحظه شدیدتر شن و در نهایت منجر به به دنیا اومدن گل دخترم بشه.الهی آمین خیال باطلاز همه دوست جونیا که تو این مدت به ما سر زدن و ما رو تنها نذاشتن و با نظراتشون به ما روحیه دادن سپاسگزارم.لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان خورشيد
28 آبان 90 14:09
خدا همه مامان بزرگ ها و بابا بزرگ ها رو حفظ كنه و انشااله همونطوري كه ما از نعمت حضورشون (مامان و بابا ما بودند) بهره برديم بچه هامون هم از لطف وجودشون لذت ببرند


الهی آمین
مریم
28 آبان 90 20:01
به سلامتی عزیزی جونم
خاله جون
28 آبان 90 22:24
تقدیم به همه مادربزرگ ها ومادران عزیز
مامان کوروش
29 آبان 90 8:28
وایییییییی عزیزم هفته 41 آفرین به تو مامان صبور امیدوار نی نی ات به زودی بیاد تو بغلت
سحر مامان آراد
29 آبان 90 18:14
ایشالا زودتر ترنم جون مرحمت کنه و بیاد
میدونم چقدر بیصبری
یادت باشه هر موقع لحظه ورودش بود ما رو فراموش نکنی و دعا مون کنی


ممنون.به روی چشم.التماس دعا
خاله جون
29 آبان 90 20:20
راستی فراموش کردم بگم از اینکه به وب ما سر زدید ممنون. با اجازه لینکتون کردم
ریحانه
29 آبان 90 23:07
سلام عزیزم...
آفرین به این اراده محکم!!
خانمی خییییییییییییلی حواست به تکونای گل دخترت باشه هااااا....
ایشالا دیگه فوقش 1 هفته دیگه تو بغلته...
حتمأ منو موقع زایمان دعا کن.



سلام عزیزم.چشم.التماس دعا
مامان محمد صدرا
30 آبان 90 0:11
ترنم جون !

خاله پس کجایی؟

مامانت دلش برات تنگولیده بود!

زودی باش بیا!

***********************

مامانی شاید قراره سزارین بشی والا من از 40 هفته بیشتر ههیچ کجا نشنیدم!

البته شاید الان که من برات نظر میذارم ترنم بغلت باشه!




سلام عزیزم تا 42 هفته تمام جا داره.نه بابا خبری نیست .این گل دختر صبورتر و نازدار تر از این حرفاست.
مامان عرشيا
30 آبان 90 15:52
سلام.چي شد خاله جون پس كي مياي
فكر كنم خيلي تپل مپل و ناز و ملوس باشي.ايشالله خدا مادرتو برات نگهداره خوشكل خاله عزيزززززززززييييييييم



سلام خاله جونی.نازم زیاده دیگه.