ترنم ترنم ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

آروم جون مامان و بابا: ترنم

دلم تنگیده و گرفتست

1390/8/30 11:38
968 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم.بغلامروزم قصد نداری بیای پیشمون؟چشمکناراحتنگرانخیلی دوس دارم امروز بیای .لبخنددوست دارم آبان ماهی باشی گل دخترم.آخه تو فامیلای نزدیک آبانی نداریم ولی 2 تا آذر ماهی داریم.فردا 1 آذر تولد مامان جونه هورا(مامان خودم)و 6 ام آذر هم تولد عمو حامدههورا(شوهر خاله شیوا).مامان جونی زود زود بیا پیشمون نمیدونی لحظه های انتظار چقدر دیر میگذرن.چقدر دلم میخواد بگیرمت تو بغلم و اون دست های کومچولوتو بگیرم و صد باره ببوسم.میدونی مامانی این یه ماهه آخر برام به اندازه تموم این 9 ماه دیر گذشته.آخه دکتر از همون شروع ماه نهم گفت هر لحظه ممکنه دردت بگیره و باید آماده باشی.بیچاره مامان جونم به محض شنیدن این موضوع باروبندیلش رو جمع کرد و اومد پیشمون الان بیشتر از یه ماهه که پیشمونه و من حسابی شرمندش شدم.تماس ها و پیامک های دوست و فامیل و آشنا که بماند.اوه  ترنم مامانی زود و سلامت بیا بغلم عزیز دلم.انقدر مامانی برا دیدنت صبر کرده که طبیعی به دنیا بیای پس مامانی رو اذیت نکنی آخرشم مجبور شه بره عمل.خوب آخه اگه قرار بود سزارین کنم الان تو یه ماهت بود که!یعنی من یه ماه بیخودی صبر کردم.ناز گلکم دیگه طاقت دوریتو ندارم.گریهگذشته از همه این حرفا سلامت بیا و طبیعی.الهی آمین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان آیهان جون
1 آذر 90 6:48
سلام عزیزم، میدونم که هفته های آخر خیلی کند و طولانی میگذره ولی دختر کوچولوی نازتون که به دنیا بیاد همه این انتظارهای سخت و طولانی میشه یه خاطره شیرین. مهم اینه که هردوتون صحیح و سالم باشین. ترنم جونمون که حسابی نازدار، بیچاره آقای داماد آینده
مامان عرشيا
1 آذر 90 9:26
ما يه ترنم ميشناسيم كه خيلي خوشمزه و نازي نازيه.خاله جون بيا بيرون بوست كنيم عزيزم خدا كمكتون كنه.ايشالله فرزندي سالم بدنيا بيارين
مامان خورشيد
1 آذر 90 9:33
پياده روي زياد كن خيلي خيلي موثره. مياد عجله نكن. به دنيا مياد و انقدر شيطوني ميكنه كه ميگي كاش هنوز تو دلم بودي.
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
1 آذر 90 15:02
سلام.دل ما هم آب شد چه برسه به دل شما.
ریحانه
1 آذر 90 18:12
سلام عزیزم... خانمی چرا آمچول فشار رو امتحان نمیکنی؟؟؟ بازم میگم به خدا سزارین خیلی راحته و به نفع نی نی هاست چون موقع عبور از کانال زایمان توی روش طبیعی خیلی به سر نی نی فشار میاد... در صمن شما دیگه داره دیرت میشه هاااا. من بهراد رو تو 9 ماه و 9 روز به دنیا آوردم اما با این حال تمام دستاش سفید شده بود. عزیزم درد طبیعی خیییییییییییییییییییییییییییییلی سنگینه. کار آسونی نیست... گناه دارین... هم خودت هم نی نی. اگه میخوای موقع زایمان نی نیتو بغل کنی و شاهد تولدش باشی سزارین با روش بیحسی کمر به پائین انجام بده....
مهسا
1 آذر 90 22:00
سلام مامانی ترنم من امروز با وب کوچولوتون آشنا شدم واز امروز می خوام همراهتون باشم اگه اجازه بدید لینک تون کنم ؟؟؟؟ من از امروز منتظرم که ترنم جون به سلامتی به دنیا بیاد روی ماهش رو ببینم
مامان عرشيا
3 آذر 90 8:23
ترنم ما چي شد؟ كي مياي ناز بانو خانوووم عزيزكم ايشالله سالم بدنيا بياي
ریحانه
3 آذر 90 11:31
عزیزم خبری نیست ازت... به سلامتی فارق شدی؟؟؟
مامان محمد صدرا
3 آذر 90 14:33
ما هم نتظریم! ولی باز به نظرم باید تحت نظر باشی!
خاله جون
5 آذر 90 0:25
سلام انشالله بسلامتی این روزا هم میگذره عزیزم.وترنم جونم بدنیا میاد آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآمین