ترنم ترنم ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

آروم جون مامان و بابا: ترنم

لحظات پایانی انتظار شیرین اما کشنده(9 ماه و 9 روزگی تو دل مامان)

1390/8/21 10:01
808 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به ترنم عزیزم و همه دوست جونیا و خاله جونیای عزیزم.ماچامروز نهمین روز از ماه نهم ا که گل دخترم تو دل مامانشه.هوراالبته ٩ ماه و ٩ روز و ٩ ساعت و............ میشه ساعت ٨:١٨ روز ٢٢ آبان.از همه عزیزانی که به ما سر میزنن ممنونم و از همتون میخوام که برا سلامتی نینیم دعا کنید که انشاالله سلامت بیاد پیشمون و بدون دردسر بتونم طبیعی به دنیا بیارمش.هنوز هیچ درد منظمی ندارم که دلیلی برای اومدنش باشه.ناراحتنگراندعا کنید که انشالله سیده کوچولوی ما زود زود بیاد پیشمون البته سلامت و راحت.چشمکراحت برای خودش چون من به خاطر گل دخترم به قول قدیمیا پیه هر درد و سختی رو به تنم مالیدم .خجالتاگه تا فردا (٢٢ -٨-٩٠ )ساعت ١٠ صبح پست جدیدی نذاشتم بدونید که رفتم بیمارستان تا با نی نی جون برگردم پیشتون.التماس دعابامن حرف نزن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان نینی طلا
21 آبان 90 9:59
سلام مامان ترنم.این لحظه های آخر خیلی طاقت فرساست.انشاالله به سلامتی ترنم جون به دنیا بیاد
مامان ثمين
21 آبان 90 12:55
سلام.براتون دعا ميكنم
مامان محمد صدرا
21 آبان 90 13:04
سلام ! از توی وب مریمی باهات آشنا شدم! امیدوارم سزارین نشی! من که آخرش شدم ! گمونم تو هم سزارینی باشی ! ان شا الله نی نی ات سالم و سلامت به دنیای ما سلام کنه! آمیییییییییییین!
مریم
21 آبان 90 13:52
عزیزم خیلی خوشحالم مامانا گفتن واست جشن بگیریم راستی مگه امروز نباید دنیا بیاد ایشلا طبیعی دنیا میاد
مریم
21 آبان 90 13:53
مریم و حسنی
21 آبان 90 13:54
مریم
21 آبان 90 14:08
عزیزم چرا اخه22شما گفتی21
مامان ریحانا
21 آبان 90 16:47
سلام ایشالا به سلامتی بدنیا بیاد چه خوب که میخوای طبیعی زایمان کنی منتظر عکسای کوچولوت هستم
كاكل زري يا نازپري
21 آبان 90 19:19
فدات شممممممممممممممممم من كه بي صبرانه منتظزمممممممممممم خوش قدم باشه عزيزممممممممممم عكس نازشو برامون بزااااااااار بووووووووووس
مامان محمد صدرا
21 آبان 90 21:55
کجایی مامانی ؟ نی نیات به دنیا سلام کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ما منتظر خبر خوشیم ها!؟؟؟؟؟؟ زود باشید!