ترنم ترنم ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

آروم جون مامان و بابا: ترنم

11 روز دیگه مونده تا دیدن روی ماهت ترنمم

1390/8/10 14:19
844 بازدید
اشتراک گذاری

چشمکماچسلام عزیز دلم 11 روز دیگه مونده تا تو تو دل مامان 9 ماه و 9  روزه شی.بغلاما راستشو بخوای مامان کلی حوصلم سر رفتهاوه دوس دارم تو هر چه زودتر بیای بغلم مخصوصا که مامان جون تقریبا 2 هفته(از 25 مهر) است اومده پیشمون تا مواظبمون باشه و اونم حسابی حوصلش سر رفته و میگه اگه دنیا اومده بود الان کلی بزرگ شده بود تو این چند روز.هر کس زنگ میزنه و حالمونو میپرسه عجله داره و میپرسه پس کی این ترنم کوچولو میاد و من بیشتر و بیشتر بی حوصله و بی قرار دیدنت میشم گل دخترکم.افسوسهر وقت میای بیا فقط سالم و سلامت و بی دردسر بیا و به روش طبیعی.لبخندمن حاضرم تموم دردشو به جون بخرم تعجببه شرطی که تو سالم و سلامت بیای تو بغلمون عشقم.خجالتخیلی خیلی فراوووووووووووووووووووووووووووووووون دوست داریم  دختر گلمون.هوار هوار تا ماچ برا گل دخترم از طرف مامان و بابا و همه دوستدارانت.قلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان لیلا
11 آبان 90 8:34
مامان ترنم کوچولو انشاالله که این مدت باقی مونده رو به سلامتی سپری کنی و زایمان راحتی داشته باشی موقع زایمان ما رو هم از دعای خیرت فراموش نکن به ماهم سر بزنی خوشحال میشیم.


ممنون به ما سر زدید.حتما همه خاله ها و نینی های نی نی وبلاگ رو از یاد نخواهم برد.انشاالله
مریم
11 آبان 90 14:59
سلام گلم ثانیه شمارت خرابه
اخه من یه بار بهت گفتم 8 روز دیگه مونده تو گفتی 16 روز
تو درست گفتی من از ثانیه شمار گفتم غلط بود
مثلا الان گفته 8ماه و 28 روز!!
یعنی2روز دیگه ولی خودت نوشتی 11روز دیگه
عزیزم گفتم بدونی که من همیشه اونو دقیق دنبال می کنم و همشم منتظرم که بیاد


سلام گلم.درسته.آخه باید 9 ماه و 9 روز و 9 ساعت و 9 دقیقه و 9 ثانیه و... بگذره
سحر مامان آراد
11 آبان 90 18:47
عزیزم لحظه دیدار نزدیک است هورااااااااااااااااااا
عاشقونه مامان و بابا
12 آبان 90 10:43
سلام خانمي خوشبحالت كه ديگه چيزي نمونده تا دخمل كوچولوت بياد . از اينكه ميخواي طبيعي زايمان كني و نميترسي خوشحالم راستش من خيلي استرس دارم و به خاطر همين هم ميخوام سزارين كنم . انشاله دخمل سالم ،صالح ، توپول و ناز بدنيا بياد و سايه پدرو مادرش تا آخر عمر بالاي سرش باشه .


ممنون عزیزم.
ریحانه
12 آبان 90 11:08
سلام گلم..
خانمی خیلی کار خوبی میکنی که گذاشتی ترنم کوچولو حسابی تو دلت بزرگ شه...
آفرین.
عزیزم همه ما این روزای آخر بیقرار میشیم و کاسه صبرمون لبریز میشه اما اینم یکی از قشنگی های بارداریه گلم...
ترنم کوچولو که به دنیا بیاد تمام این روزا یادت میره و همه دنیات میشه.
عزیزم پیشنهاد میکنم که تو این چند روز آخر درمورد مراقبت از شیرخوار و روشهای شیر دهی تا میتونی تحقیق کن.
واسه نی نی هم یه موزیک آروم بذار که وقتی اومد تو بغلت با اون صدا آرامش پیدا کنه.
فقط به عنوان یه آدمی که تو این مسئله تجربه داره میگم گلم:
زیاد روی زایمان طبیعی اصرار نداشته باش!
مهم اینه که نی نی 9 ماه و 9 روز و 9 ساعت تو دلت باشه.
اما امیدوارم همه مراحل رو به راحتی پشت سر بذاری و عکس ترنم جون تا چند روز دیگه توی وبت باشه.



سلام ممنون عزیزم.به خاطر راهنمایی هات ممنونم.انشاالله.
آرش بابا
12 آبان 90 11:36
سلام مامان گل ترنم خوشگگل.
خوبید؟ براتون دعا میکنم. امیدوارم زود زود بیام پیشتون و ترنم زیبا رو ببینم. چه اسم بی نظیری براش انتخاب کردید. من عاشق دخترم.
واسه ما هم دعا کنید.
ممنون که به ما سر زدید. باز منتظریم.
راستی لینکتونم پیوند کردم با اجازه


سلام.ممنون از لطفتون.شما هم لینک شدید