ترنم ترنم ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

آروم جون مامان و بابا: ترنم

150 روزگی

1391/2/1 13:16
1,015 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دسته گل مامانبغل

150 روزگیت مبارک.هورا

پایان 5 ماهگی وهورا

ورودت به ماه ششم از زندگیت مبارک.هورا

این ماه رو 3 بار مریض و بیحال شدی .امیدوارم ماه بعد رو به سلامت طی کنی و یکی از بهترین ماههای زندگیت باشه.

عزیزترینم روز به روز و لحظه به لحظه بیشتر و بیشتر از قبل عاشقت میشیم.

وقتی یه کار جدید یاد میگیری که 1 ثانیه قبلش نمیتونستی اینجاست که زمان -ساعت ها و ثانیه ها معنی پیدا میکنن.

خدایا

        شکرت   

                    شکرت

                                     شکرت

   به خاطر تمام داده ها و نداده هات.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان حنا
1 اردیبهشت 91 16:04
سلام عزیزم خواهش میکنم این چه حرفیه شما دوست عزیزمی
رمز رو براتون خصوصی ارسال میکنم


ممنونم
رها
1 اردیبهشت 91 16:20
سلام عزیزم. ورودت به ششمین ماه از زندگی قشنگت رو تبریک میگم

تو وبلاگ صهبا و صدرا هم رفتم بهت رای دادم


سلام ممنون خاله عزیزم.
مامان ساینا
2 اردیبهشت 91 11:21
سلام خوشگل خانوم. 5 ماهگی مبارک. ماشاله روز به روز خوشگل تر می شی عزیزم. انشاله همیشه سالم و سلامت باشی.
مریم مامان عسل
2 اردیبهشت 91 14:08
عززززززززییییییییییییییییزمممممممممممممم 5 ماهگیت مبارک گل بی خار من!
سحر مامان آراد
2 اردیبهشت 91 14:53
مبارککککککککککککککککککککک مبارکککککککککککککککککک 5 ماهگیت مبارکککککککککککک
یاسی خاله هیلدا
2 اردیبهشت 91 16:29
150 روزگیت مبارک پرنسس
مامان اندیا
2 اردیبهشت 91 17:23
اییییییییییییییییییییییییییییییی جانم شش ماهگیت مبارک دعا میکنم همیشه سالم و سر حال باشی این گل تقدیم به شما
مامان عرشیا
2 اردیبهشت 91 17:31
عزیزم ورودت به شش ماهی را تبریک میکم .
مامانی درسا
3 اردیبهشت 91 7:38
ترنمی خاله پنج ماهگیت مبارک ماشاالله هزار ماشاالله چقدر زیباست این بزرگ شدن شما فرشته های کوچولو . قربونش برم
مامان ملینا
4 اردیبهشت 91 13:05
عزیزم 5 ماهگیت مبارک این 5 گل به نیت 5 ماهگیت *.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*
♥●•٠·˙ღ✿عارفه♥●•٠·˙ღ✿
4 اردیبهشت 91 20:29
سلام عزیز نه بابا نی نیم نیومده که! راستی رمز و خصوصی میدم عزیزم
مامان کورش
4 اردیبهشت 91 22:02
پنج ماهگیت مبارک گل ناز خوشحال میشم به کورش منم سر بزنید
بابای دوقلوها
4 اردیبهشت 91 22:17
150 روزگی ترنم گلی مبارک. انشالله که دیگه هیچوقت مریض و بی حال نشی
مامانی فری
5 اردیبهشت 91 9:54
عزیزم پایان 5 ماهگیت مبارک چقدر ناز نشسته دخترمون خیلی زرنگه خوشحال میشم به منم سر بزنی
♥●•٠·˙ღ✿عارفه♥●•٠·˙ღ✿
5 اردیبهشت 91 14:20
سلام گلم ممنون از نظرات زیبایی که دادی راستی لینکتون کردم
بابای دوقلوها
5 اردیبهشت 91 14:44

من یادمه که واسه این پست کامنت گذاشتم. پ چرا نییییییییی


تایید نشده بودن الان تایید کردم
مامان رضا جونی
5 اردیبهشت 91 14:50
سلام عزیزم
مبارک باشه
ازم برای مدل کت و دامن خواسته بودید شرمنده دیر شد ولی چند مدل توی وبم گذاشتم خوشحال می شم دیدن کنید
البته آدرس مدلای لباس عوض شده براتون آدرس جدید رو می گذارم
http://rezajoni.blogfa.com/


ممنون حتما سر میزنم
خاله جون
5 اردیبهشت 91 20:11
سلام عزیزم ورودتوبه ماه ششم تبریک میگم. انشالله همیشه سالم وسرحال باشی جونم.
مامانی درسا
6 اردیبهشت 91 2:03
مامانی برو خصوصی دوست خوبم
ثمین
6 اردیبهشت 91 20:50
سلام! اگه جشنی برای کوچولوتون در راه دارید یه سر به دنیای نفیس بزنید و از ایده های متنوع و شیک استفاده کنید... جشن سیسمونی... جشن دندونی... جشن قدم... جشن تولد پسرانه ... جشن تولد دخترانه ... جشن تکلیف... جشن الفبا... و........ منتظرتون هستم...
مامان ماهان نفسی
7 اردیبهشت 91 13:00
الهی من فدات بشم تولدت مبارک
مامان دینا جون
8 اردیبهشت 91 13:49
5 ماهگیت مبارک عزیز دلم.انشالا 100ساله بشی.