ترنم ترنم ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

آروم جون مامان و بابا: ترنم

روز زن

1391/2/23 10:23
1,547 بازدید
اشتراک گذاری

          سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا و روز زن

       بر تمامی همسران و مادران ایران زمین مبارکقلب

 

و من چه خشنودم که با وجودت ای عزیزتر از جانم  حس زیبای مادر شدن را چشیدم

و چه سعادتی مرا که بتوانم مادر بودن را در کنارت تجربه کنم .

به امید آن روز که این حس زیبا را تجربه کنی و من گام به گام همراهیت کنم .

ترنم عزیزم بزرگترین آرزویم اینست که برایت بهترین باشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان ساینا
23 اردیبهشت 91 13:54
روزتون مبارک. انشاله همیشه سالم و شاد کنار هم باشید.
مامان دینا جون
23 اردیبهشت 91 14:55
بارانی از عشق و کمی هم ستاره ارزانی تویی که در تبار معصومانه‌ی نگاهت، چشمان خسته‌ی من ستاره می‌چیند. خوش‌آهنگ‌ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و صبورت. روزِ به اوج نشستنت مبارک . . .
مامان آیهان جون
23 اردیبهشت 91 15:54
مادرم هستی من ز هستی توست تا هستم و هستی، دارمت دوست . . . روزت مبارک مامان مهربون
نایسل
23 اردیبهشت 91 19:35
زن بودن مثل ققنوس بودن است ؛ هي آتش مي گيري و باز نا اميد نمي شوي .. ، و از خاكسترت زن متولد مي شود .. . زن قداست دارد .. ، براي با او بودن بايد مرد بود ..، نه نر !! نفس تازه كن بانو .. "روزت مبارك
یاسی خاله هیلدا
23 اردیبهشت 91 19:56
___$$$$$$$$______$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ______$$$$$$$$$$$$$$$$$ ________$$$$$$$$$$$$$ ___________$$$$$$$ _____________$$$ ______________$ سلام آپم زود بیاین
مهسا
24 اردیبهشت 91 10:42
سلام مامانترنم جون این روز رو بهتون تبریک می گم انشا ا.... همیشه سلامت باشید و سایتون رو ی سرترنم گلی باشه
مامان پارسا جیگر
24 اردیبهشت 91 12:49
اگر 4 تکه نان باشد و ما 5 نفر باشیم تنها مادر است که از مزه نان خوشش نمی آید. از یاد نبریم چه گوهری در کنار ماست، سایه اش مستدام. عزیزم روزت مبارک ...
رها
24 اردیبهشت 91 12:53
مادر با یک دست گهواره، و با دستی دیگر جهان را تکان می دهد. کودک، مادرش را از لبخندش می شناسد. خاله جون از صمیم قلب روز مادر رابهتون تبریک میگم
ilijoon
24 اردیبهشت 91 15:59
مامان آیدین
24 اردیبهشت 91 17:20
روز شما موجود زیبا .دوست داشتنی . حساس . عاقل.مدیر.مدبر.خلاق و فداکار مبارک باشد! فقط خودمون میدونیم چه جواهراتی هستیم . عزیزم روزت رو صمیمانه بهت تبریک میگم
مامان یکتا
25 اردیبهشت 91 18:39
سلام عزیزم روزت مبارک. راستی میشه ازت خواهش کنم برام تلگراف بزنی و رمز آخرین قسمت رو بهم بدی؟ ممنونت میشم.
بابای دوقلوها
28 اردیبهشت 91 6:59
روزت مبارک مامانی (البته با تاخیر)
ولی من یادمه تو یکی از این پستها این روز بزرگ رو تبریک گفته بوودم


خیلی وقته پیشمون نیومدین عمو.به هر حال ممنون