ترنم ترنم ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

آروم جون مامان و بابا: ترنم

شرح و تصویر چند روز اخیر

1391/3/10 9:59
1,055 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلکم.بغل 

امروز عصر قراره بریم خونه دوست مامان(هانیه جون)که یه کوچولوی 4 ماهه داره.محمد صدرا جون که وقتی خودت تقریبا همسن الان اون بودی رفته بودیم دیدنش که تازه به دنیا اومده بود.

اینم چند تا عکس از این چند روز اخیر:

آخه باباجون نمیدونی من علاقمند به تکنولوژی ام منو گذاشتی اینجا.بعد نگی چرا به هم ریخته سیستم ها.از ما گفتن.بعدش به مامان میگی چرا با تو جلو لب تابه دست درازی نمیکنه سمتش.خب فرق مامان و بابا اینه دیگه.شما منو روزی 3 ساعت بازی میدی ممنوعیتم نمیذاری ولی مامان مجبوره قانونمند عمل کنه چون باید با من از صبح تا شب سر و کله بزنهچشمکمنم که خانوم و تابع مقررات.زبان

اینجام خانوم گل حاضر شدی بریم خونه خاله جون بابا زیارت قبولی مشهد رفتنش.

اینم بدون شرح در ادامه پست قبلی

اینم 3 تا کتابی که دیروز برات گرفتم(2 تا جیگیلی ها دونه ای 1800 + 800 اون یکیش) 

راستی از اول خرداد رسما غذاخور شدی.مبارکه.بعدا برات مفصل مینویسم چیا میخوری و چه جور.

الانم دارم میبرمت حموم.تا بعدبای بای

پی نوشت:6 ماه و 1 هفته و اندیته جیگر طلای مامانقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان دینا جون
10 خرداد 91 17:27
ای جاااانم خاله چقد خوردنی شدی.دامن لی خیییییییییییییییلی بهت میاد .بوووووووس
مامان ساینا
10 خرداد 91 17:50
دخترمون اهل تکنولوژیه دیگه. وای خاله جون چقدر خوش تیپ شدی. خیلی لباسهات بهت می یان ها
مامانی درسا
10 خرداد 91 18:37
ای جونم الهی بگردم ....... مامانی نذار خرابش کنه ...... بعد نی نی وبلاگ نداری ها دلمون واست تنگ میشه ....... این عکسش خیلی خوشگله که داره میره مهمونی
فریبا مامان حسام
10 خرداد 91 19:25
چه فرشته ی نازی دارید. خیلی کار خوبی میکنی براش کتاب می خری.من با یه مشاور صحبت کردم میگفت از بچگی زیر دست بچه ها کتاب بریزید.حتی اگه شده اونا رو پاره کنن.ولی تو دوستی شون با کتاب موثره. مرسی که به ما سر زدید.
نایسل
10 خرداد 91 23:26
اخی عزیزمممم چقدر ناز خوابیدی
مامان رومینا
11 خرداد 91 12:36
ماشالا به این دختر ناز.لباسش چقدر بهش میاد
مهسا
11 خرداد 91 21:38
قربونت برم من ترنم گلم بوسسس
مامان رومینا
11 خرداد 91 23:05
خصوصی
مامانی درسا
12 خرداد 91 1:59
الهی من هی میام این دخملی رو میبینم میرم
مامان آیدین
12 خرداد 91 2:34
سلام مهندس جون کامپیوتر ما error میده میشه بیاین ببینین چی شده ؟ای جونم قربونت با این مدل خوابیدنت عزیزم