ترنم ترنم ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

آروم جون مامان و بابا: ترنم

اولین روز پدر با ترنم

1391/3/15 9:48
1,322 بازدید
اشتراک گذاری

                     میلاد با سعادت امام علی(ع) و روز پدر

                   بر تمامی همسران و پدران ایران زمین مبارک.

پدرم :

هزاران بار بوسه بر دستان ات به پاس قدردانی از زحمات بی دریغ ات.ماچ

 

"دل نوشته های مامان ترنم"

 

بابا جونمماچ کاشکی الان پیشت بودم کلی دلم برات تنگیده.تو بغل میگرفتمت و از عطر تنت لذت میبردم.بغلبین خودمون باشه بعضی وقتا با تمام وجود از اینکه ازتون دور شدم و اومدم تو غربت پشیمون میشم اما چاره چیه؟نگران.خودت میدونی که عاشقانه میپرستمت.دوستت دارم به وسعت تمام دنیا.قلب

یاد آقاجونم (بابای بابام)هم افتادم کاشکی پیشمون بود بعضی وقتا انقده نبودشو حس میکنم.انقده دل تنگش میشم.نگراناما کاری نمیشه کرد این وقتاس که با خوندن یه فاتحه دلمو آروم میکنم.روحت شاد آقاجونم.

نوبتی هم باشه دیگه نوبت همسرمه.آخر موندی بهم حق بده ناراحتتو رو پیشم دارم ولی باباجونم ازم دوره.

همسرم ای عزیزتر از جانمقلب.روزت به معنای  واقعی کلمه پدر مبارک.اولین ساله که با وجود ترنم در این دنیای خاکی روز پدر رو تجربه میکنی.امیدوارم همونطور که تو ذهن داری و آرزوته بتونی بهترین ها رو برا ترنممون فراهم کنی و از همه مهمتر پشتیبانی روحی و عاطفی لازم رو به عزیزترینمون بدی.میدونم که میتونی بهترین بابای دنیا برا ترنم جون باشی منم تو این راه پابه پات میام و تنهات نمیذارم تا تمام عمرم.

 "دل نوشته های مامان ترنم"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

یاسی خاله هیلدا
15 خرداد 91 12:59
بابای ترنم روزت مبارک. عزیزم خصوصی داری


كاكل زري يا ناز پري
15 خرداد 91 17:23
روز بابا بر اين باباي مهربون مباركككككككك الهي صد سال زنده باشننننننننن.چه عكس هاي نازي ازش انداختين ماشاالله به اين دختر خانووووووووم
مریم مامان عسل
16 خرداد 91 3:54
تبریک میگم بابای ترنم. روزتون مبارک. سایه تون همیشه بالای سر این مامان و دختر گل باشه الهی!
♥●•٠·˙ღ✿عارفه♥●•٠·˙ღ✿
16 خرداد 91 14:03
مبارک باشه
مامان پارسا جیگر
20 خرداد 91 2:33
بابای مهربون ترنم جون روزتون مبارک