ترنم ترنم ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

آروم جون مامان و بابا: ترنم

احوال ترنم + علائم آبله مرغان در نوزادان و کودکان

1391/3/23 9:43
3,465 بازدید
اشتراک گذاری

 

با تشکر از همه خاله جونیا که بهم سر زدن و جویای احوالم بودن

سلام قند عسلمبغل

بابایی امروز ساعت 10 امتحان داره.خدا کنه بتونه یه نمره عالی بگیره.خیال باطلبا این اوصاف دیروز که باید بابا سر درسش بود حدودای 8 شب رفتیم دکتر .خدارو شکر دکتر گفت آبله نیست و حساسیته.چند روزی هم هست که گلاب به روت اسهال سبز بیرون میری.البته فقط یه بار در روز اجابت مزاج داری دو بار دیگش شماره 1 .پشت سرتم همش داغ میشه.نمیدونم شایدم یه مروارید تو راه داری سوالبرات  این داروها رو نوشت :

پماد تریامسینولون استوناید 0.1 % هر 12 ساعت

سوسپانسیون فورازولیدون هر 8 ساعت ا ق س

شربت لوراتادین هر 12 ساعت 1/2 ق

قدت:71:5  وزنت :8 کیلو     (ماشالله )

علائم آبله مرغان در نوزادان

بابایی از دکتر پرسید و دکتر گفت:

با تب شروع میشه و با جوش های قرمز که از صورت شروع میشه تا قسمت های پایین بدن و معمولا روی دست ها و پاها کمتره.(شما بیشتر رو دستات جوش زدی و ریز هستن)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان ساینا
23 خرداد 91 10:53
خدا رو شکر چیزی نیست.
رها
23 خرداد 91 13:34
خدا را شکر
مامان دینا جون
23 خرداد 91 13:56
خدارو شکر که آبله مرغان نیست.ایشالا خییییلی زود خوب میشه.
كاكل زري يا ناز پري
23 خرداد 91 17:56
خدارو شكر انشاالله خوب خوب ميشهتو بهار از اين حساسيت ها فراوونه.چه حيگر شده ترنم خانم ماشاالله ميبيني تو رو خدا بچه ها خيلي زود بزرگ ميشن خدا حفظش كنه.راستي من كلي خاطره از اين ساندويچ حسيني دارم يادش بخير


یاسی خاله هیلدا
23 خرداد 91 23:38
خداروشکر .اخه الان خیلی کوچولو واسه ابله
مامان ملینا
24 خرداد 91 11:20
خدا رو شکر که آبله نبوده .راستی سوسپانسیون فورازولیدون خیلی خوبه .ترنم خاله دوستت دارم و می بوسمت/
نازنازی به ما هم سری بزن دیگه


خاله اصلا نمیخوره که شربت هاشو.منم بی خیال شدم فقط پمادشو میزنم(ناراحن)
مامان رومینا
24 خرداد 91 12:03
خدا رو شکر که آبله مرغان نبوده.روی دختر نازمون رو ببوس از طرف من


ممنونم خاله.چشم
مهسا
24 خرداد 91 15:06
قربونت برم ترنم جون امروز اومدم وبت و از آخرین پستی که نخونده بودم شروع کردم به خوندن که یه دفعه عنوان پست مامانی رو دیدم که نوشته بود یه خبر بد نگران شدم خدارو شکر عسل خاله که خوبی بوسسسسسسسس


مرسی خاله.من اصلا نمیتونم برات نظر بدارم.بهم کد امنیتی نمیده.ولی همش سر زدم و پست هاتو میخونم
مامانی درسا
24 خرداد 91 19:09
عربرم وای که چه قده ناراحت شدم انشاالله بزودی خوب خوب بشی ترنمی خاله فم منم همون ویروس درسایی رو گرفتی ...... قربونش برم مامانش این روزا زیاد غذا احتمالا" دوس نداره ..... بدار راحت باشه کم کم اشتهاش باز میشه .......


ممنون خاله مهربون بابت توجهت
مهسا
25 خرداد 91 14:11
مامان رومینا
26 خرداد 91 12:52
چرا آپ نمیکنی خانمی.ترنم گلم خوشگل خاله حالش خوبه؟؟؟


سلام عزیزم.چشم.ممنونم خاله جون خوبه
نرگسی
26 خرداد 91 15:56
خداروشکر که آبله نبود ..
بابای دوقلوها
30 خرداد 91 16:44
خدا رو شکر که آبله مرغون نبوده و فقط یه حساسیت بوده. انشالله که همیشه سالم و سلامت باشی گل عمووو