ترنم ترنم ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

آروم جون مامان و بابا: ترنم

شیطنت هایی از جنس ترنم

1391/6/20 17:28
950 بازدید
اشتراک گذاری

گل ناز من قلبحسابی شیطون شدیزباناینم روایت تصویری!

دی جی جشن دندونی ترنم جونم

چقده چیز میز جدید برا کشف هست!

گیره سرتو در آوردی میکنی تو دهنت.عاقبت اینکه چیزی رو زمین نباشه تا شما بکنی تو دهن مبارک!

شنبه ظهر روز 11 شهریور اولین باری که ماکارونی خوردی

این تیکه از کیک دندونیت رو خودم نوش جاااااااااااااااااااان کردم.

ترنم و دایی وحید مامان

ترنم و باباجون(بابای مامان)

ترنم خسته از کند و کاو و شیطنت!

20 روز اول از شهریور 91 -10 ماه و اندی ترنم گلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان فاطمه
20 شهریور 91 16:59
سلام فاطمه توی مسابقه رویای زیبا شرکت کرده اگه می شه برید و بهش رای بدین شماره 34 ممنونم http://lavashak.niniweblog.com/post36.php
مامان رومینا
20 شهریور 91 17:28
ااای جااان.مامانش میدونم چی میکشی منم این شیطنتا رو چشیدم اساسی.کماکان هم ادامه داره
مامان دینا جون
20 شهریور 91 20:54
ای جااااااااااااانم.چقدر ناز خوابیده ترنم جونی.من که عاشق خوابیدن بچه ها هستم.
مامان محدثه
21 شهریور 91 11:33
ای جانم عزیزم فکر کنم ماکارونی حسابی چسبیده باشه
الهام مامان آوینا
21 شهریور 91 18:09
واقعاٌ هم خوردنیه اون قسمت صورت ترنم خانم. به نظر من هم اون سهم شما بوده درست خوردید


ممنونم که حق رو به من دادین
مهسا
22 شهریور 91 13:45
قربونت برم من عزیزمحسابی خسته شدی خاله جون از شیطنت که اینطوری ناز لالا کردیمی بوسم روی ماهت رو گل من






عزیزم من همجنان نمیتونم برات نظر بذارم لطفا پست رمزدار گذاشتی حتما رمزشو برام بذار.همیشه بهت سر میزنم و نوشته هات رو میخونم.
مامان پارسا جیگر
22 شهریور 91 21:24
قربونت برم خاله جون شما که دست پارسا رو از پشت بستی


ههههههههههههههه ههههههههههههههه
یاسی خاله هیلدا
23 شهریور 91 1:25
جیگره خودتو شیطونیات خوشششششگل .توام که مثله هیدا بلایی به همه جا سرک میکشی .وای چه کیک خوشگلی دلم خواست بیام بخورمت


ممنونم خاله ای.دخترای این دوره زمونن دیگه دست پسرارو از پشت بستن هه هه


زینب السادات(مامان تسنیم)
23 شهریور 91 12:29
جووووووونم یه دخمل خوشگل و ناز و کنجکاو ماشاالله
بابای دوقلوها
24 شهریور 91 7:48
اصل شیرینیشون همین شیطنتاست
عکس دی جی خیلی جالب بود


ممنون از حضورتون
مریم مامان عسل
25 شهریور 91 0:41
الهی قربونت بشم با ابن شیطنت هات!
کلی چیز میز واسه کشف کردن پیدا کردی خاله!



صفورا مامان آوا
4 مهر 91 15:19
ای جاااااااااان عجب دی جی شیرینی


ممنونم خاله