ترنم ترنم ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

آروم جون مامان و بابا: ترنم

دومین مروارید

1391/6/22 16:01
969 بازدید
اشتراک گذاری

نازگل مامانبغل امروز دومین مرواریدت هم رویت شد.هورا

مبارکت باشه به سلامتی و راحت همه مرواریدات در بیان الهی و تا همیشه سلامت باشن.البته فکر کنم یه چند روزی شایدم حتی 1 هفته از جوونه زدنشون گذشته ولی من همین چند لحظه پیش (15:45 روز چهارشنبه)دیدم  و حسش کردم با انگشتم.آخه تازگیا اصلا نمیذاری تو دهنتو نیگا  کنیم و همش زبونتو میذاری رو دندونت و نمیشه نیگاشون کرد در عوض خودت همش با زبونت حسشون میکنی و باهاشون بازی میکنی طوری که بعضی وقتا فکر میکنم چیزی تو دهنته ولی بعد میبینم که نه خانومی با زبونش داره با دندوناش بازی میکنهقهقهه

هنوز موفق به عکاسی از مرواریدات نشدم آخه همش زبونت روشونهچشمکمتفکرقلب

امروز تعطیله (شهادت امام جعفر صادق رو تسلیت میگم)و بابا خونست کلی ذوق کردم و زود صداش کردم بهش خبر دادمبغل

تازشم دیروز خونه مامان بزرگ بابا وقتی بابا منو صدا کرد و من جواب دادم ببببببببلههههههههههه شمام تکرار کردی ببلهه(بله کوتاهتر از بله مامان)تعجبولی بعد ار اون هر چقدر من و بابا میگیم که بازم تکرار کنی خبری نیست.میگیم شاید ما توهم زدیماز خود راضی ولی آخه دوتایی با هم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

مامان پارسا جیگر
22 شهریور 91 21:25
مبارک باشه عزیز دلم انشاء الله که تمام مرواریدهای قشنگت راحت در بیان و اصلا اذیت نشی مامانی ببوس این دخمل ناز و دوست داشتنی رو


ممنون خاله ای.چشم
مریم
23 شهریور 91 0:18
قربونش برم منمامان ترنم جون یادت میاد اون موقعا که از خاطرات ترنم خانم توی شکم مامانش مینوشتین؟چهزود میگذره ها


آره عزیزم.ممنونم همراه مهربون.از همون موقع شیطون بود این دخملکم
مریم
23 شهریور 91 0:20
ای جووووووووووووووووووووووووووووووونماشالله به این ترنم کوچولو فاصله دندون اوی و دومیش خیلی کم بوده آره؟


بله عزیزم.حدود 20 روز
یاسی خاله هیلدا
23 شهریور 91 1:28
عزیزم دومین مرواریدت مبارک باشه عسلللللللللللللللللل .مامانی کلی ببوسش


چشم
مامان مینا
23 شهریور 91 8:12
سلام عزیزم خیلی خوشحال شدم که اومدی و کامنت گذاشتی
دخترت خیلی نازه دندوناشم مبارک باشه این خیلی خوبه که انقدر با حوصله مینویسی عکسای جشن دندونی ترنم کوچولو رو هم دیدم واقعا جشن قشنگی بوده من که هرچی تلاش کردم بتونم واسه ریحانه م جشن سیسمونی بگیرم نشد متاسفانه... کلی هم واسه ش برنامه داشتم
من هفته دیگه قراره سزارین بشم تو رو خدا برام دعا کن بازم بهم سر بزن این یک هفته رو سعی میکنم هر روز آپ کنم به راهنمایی دوست خوبی مث شما احتیاج دارم
ممنون


سلام.ممنون اومدین.به روی چشم
مامان امیر
23 شهریور 91 10:15
سلام مبارکه مبارکه نازگل خاله انشاا.. به سلامتی همه مرواریداتو دربیاری و باهاشون همه غذاهارو بخوریاز اینجا روی ماهتو میبوسممممممم


سلام.میسی خاله .هفته بعد حتما مزاحمتون میشیم
یک عاشقانه آرام
23 شهریور 91 12:29
سلام دوست عزیزوو مرسی از حضورتون خیلی هم خوشحال میشم که همراهم باشین... خصوصی دارین
سارا (مامان درسا)
23 شهریور 91 13:16
مبارکت باشه خاله جونم ... بله که دخترمون بله میگه کلاً ما دخترا و خانوما زیادی باهوشیم ...


بابای دوقلوها
24 شهریور 91 7:45
دومین مروارید مبارکت باشه نازگل خانوم
انشالله همیشه دندونای خوشگلت سالم باشن


ممنون عمویی
یک عاشقانه آرام
24 شهریور 91 20:12
ممنونم مامان مهربون ترنم جون
الهام مامان آوینا
24 شهریور 91 21:09
مبارکه.....
مامان ساینا
25 شهریور 91 0:31
دومین مرواردیت مبارک خوشگل خاله. انشاله همه مرواریدات به راحتی در بیان.
مریم مامان عسل
25 شهریور 91 0:41
عزیز دلم ترنم خوشگلم دومین دندونت هم مبارک! شما و عسل دندون درآوردنتونم مثل همه. آخه عسلم دوتا دندون داره
مامان مینا
25 شهریور 91 8:04
سلام از کامنتت خیلی خوشحال شدم چشم نصیحت هات خیلی خوب و به جا بود امیدوارم این یک هفته هم به خوبی سپری بشه
مامان یکتا
25 شهریور 91 21:56
مرواریدات مبارک عزیز دلم.الهی که همیشه دندونای سالمی داشته باشی.
مامانی خصوصی داری.


ممنونم ازت