ترنم ترنم ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

آروم جون مامان و بابا: ترنم

نیمه دوم آذر 91 به روایت تصویر

1391/10/7 23:25
1,219 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازگلکمقلب

این یه درخت واژگون از شیطنت های خانوم گل

یه کنجکاو کوچولو

یه ناناز بعد از حموم

یه شیطونک که در گرمکن فرگاز رو باز کرده و رفته روشمتفکرماچ

بستنی قیفی کوچول مخصوص ترنم

بیا ادامه تا بقیه شو ببینی

 

جایگاه اختصاصی ترنم خونه مامان بزرگ .فکر میکنید کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بلههههههههههههه

داخل کمد دیواری

مخصوص ترنم!!!!!!!!!!!!! که البته نتونستی میل کنی و ریختم آب انار رو برات تو استکانت

مامان اونجارو نیگا عکس بسسسسسسسسسسسسسه

عجب مامانیه ها.خودش که نیگا نمیکنه هیچ نمیذاره من هم برناممو نیگا کنم.گاوچران

هندوانه مامان در حال تماشای تلویزیون از پس سدی به نام مامان عکاس باشی

ترنم و هدایای شب یلدا از طرف مامان و بابا

همیشه سلامت و شاد باشی ملوسکم

نیمه دوم از ماه 13 زندگیت.

آذر 91

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان رومینا
9 دی 91 0:49
من قربون این هندونه خوشمزه بشمای شیطون خاله .میخوام قورتت بدم خوشمزه منمامانش رومینا هم یه درختو واژگون کرده و عشق بستنی تو اوج گریه کردنش بگم رومینا بستنی میخوای ساکت میشه
پیور گرل
9 دی 91 13:19
سلام عزیزم دختر قشنگی داری
من از عکس بچه ها تقویم دیواری درست می کنم می تونی بیای ببینی شاید خوشت اومد واسه عید چیزه قشنگیه


مامان ساینا
9 دی 91 15:29
وای چه عکسای خوشگلی شده شبنم جون. حسابی دلبر شده ترنمی عشقم یه عالمه دوستت دارم عزیزدلم
مامان ماهان نفسی
9 دی 91 17:22
الهی من فداش بشم هندونه منهکاراش عین ماهانه راستی به زنم به تخته توپولی شده دستت درد نکنه شبنم جون خوب بهش رسیدیا
zahra
9 دی 91 19:43
منم امدم ها بیا به من سر بزن


آدرست درست نیست
کاکل زری یا نازپری
9 دی 91 21:51
سلام خوشکل خاله چه لباس هنئونه ای بهت میاد هدیه هاتم مبارک نازیییییییییی
نیم وجبی
9 دی 91 22:16
ای جااانم چه نازه ..ماشالاااا.. مامانی پیش ما هم بیا اگه خواستی تبادل لینک کنیم
مامان پارسا جیگر
9 دی 91 22:32
قربونت برم خاله جون تو که داری دست پارسا رو از پشت می بندی بالای گاز چی می خواهی آخه عسلی
یاسی خاله هیلدا
16 دی 91 14:26
ماشالا ترنمم چقدر بزرگ شدی راه رفتنم مبارک عکسات مثله همیشه خوشگل بود شیطون کوچولو مامانی ببوسش