ترنم ترنم ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

آروم جون مامان و بابا: ترنم

ارگ

1390/11/8 12:04
1,688 بازدید
اشتراک گذاری

قبلش صدای ارگت رو که در میاوردیم ذوق میکردی.اما الان میدونی که اگه با دستات فشار بیاری رو دکمه هاش صدا میده.برا همینم تا میذاریم جلوت شروع میکنی به کوبیدن دستای کوچولوت روی ارگت و وقتی صدا میده تو هم شروع میکنی به سر و صدا راه انداختن.

راستی مامان 2 هفته ای هست که کتاب شعرتو برات میخونه و تو هم عکساشو با دقت نگاه میکنی و خیلی دوستشون داری(آموزش حیوانات اهلی با شعر ).شعر عروسک من هم خیلی دوست داری و هر چند دفعه که مامان برات میخونه بازم ذوق میکنی و میخندی.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامانی یکتا
8 بهمن 90 18:23
آفرین به ترنم کوچولوی ناز و باهوش
مام پارسا
8 بهمن 90 20:19
وااااااااااااااااااااااای خدا ضعف کردم وقتی این دخمله رو توی اون پیراهن های خوشگل دیدم.خاله جون این چیزا رو نپوش یه وقتی می خوریمتا.
آفرین که بازی با ارگت رو یاد گرفتی عزیز دلم
بیا پیش پارسا


اومدم خاله
مهسا
8 بهمن 90 21:46
سلام ماشاا... به ترنم ناز وباهوشم خوشگل خاله خیلی دوست دارم مامانی از طرف من حسابی ترنم جون رو ببوس فداتشم بوسسسسسسسسسسس
خاله ی هیلدا(یاسمن)
9 بهمن 90 14:40
الهی چه عشقیه این چوچولو.عزیزم من شما رو خیلی وقته لینک کردم
مامان عرشیا
9 بهمن 90 15:48
سلام خاله جون افرین که بازی کردن با ارگت را یاد گرفتی .
سحر مامان آراد
10 بهمن 90 19:27
عزیزمممممممممممممممممممممممممم ناناسی ماشالا خاله بوسسسسسسسس
مامان آیهان جون
12 بهمن 90 18:36
آفرین ترنم کوچولوی با ذوق و استعداد خاله
مریم
13 بهمن 90 15:26
افرین ماشاالله ذوق و استعداد برم من