ترنم ترنم ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

آروم جون مامان و بابا: ترنم

عشقمی

1390/11/11 14:33
1,475 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم بغلیه 1 هفته 10 روزی میشه که موقع خواب با اون دستای کوچولوت لبه لحافتو میگیری و می خوابی(انقدر دوست دارم این صحنه رو.کلی قربون صدقت میرم). خلاصه دستتو میخوای به جایی قلاب کنی.دیشب خونه مامان بزرگ بودیم بغل عمو که بودی و داشتی اطرافو بادقت نگاه میکردی یقه بلیز عمو رو آنچنان محکم گرفته بودی که یه چند سانتی پایین اومده بود.تعجبهر چی میدم دستت که باهاش بازی کنی یه راست میبری تو دهنتمتفکرمثلا عروسک موشت که دو روز پیش دادم دستت تا باهاش بازی کنی(ازت عکس گرفتم بعد میذارم)دیگه اینکه عسلم مهمونی رفتن و مهمون  رو دوست داری.چون داری اطرافتو کشف میکنی و برات دیدن اطراف جالبه کلی لذت میبری از دیدن محیط و آدمای جدید.(از الان ددری شدی دخترچشمک-البته تقصیر تو نیست این مامانت که من باشم دوران بارداری همش سفر بوده و یه جا بند نشده)خیلی بلایی  مامان جلو بقیه آرومی و خانومفرشته اما تا تنها میشیم گریه ات میره هوا.همه هم میگن اینکه ساکتهنیشخندعسلمی عسل.من به همینم راضیم گلم.همین که مردم داری و مهمون نواز خودش کلی نعمتهقلب. عکس ها در پست های بعدی(به زودی)گاوچران

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مهسا
11 بهمن 90 17:15
قربونت برم ترنم جون دیگه حسابی شیطون شدی خاله منتظر عکسای نازت هستم عسیسم بوسسسسسس
مامان عرشیا
12 بهمن 90 16:30
سلام به ترنم جون خودم .افرین عزیزم خوب داری چیزای جدید یاد میگیری .دست دست برای دختر باهوشمون . خاله جون منتظر عکسهای خوشگلت هستم .بوسسسسس
مامان آیهان جون
12 بهمن 90 18:39
بی صبرانه منتظر عکساتم خاله جون. ای کوچولوی با سیاست، همه ناز و لوس کردنات مال مامانی مهربونه؟
مامانی یکتا
13 بهمن 90 0:49
آفرین به ترنم جون مهمون نواز. منتظر اون عکسای نازت هستم خاله جون.از حرکات و رفتارت معلومه که یه دختر باهوش و زرنگی.بوس برای ترنم ناناز