ترنم ترنم ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

آروم جون مامان و بابا: ترنم

هفته اول اسفند 90 به روایت تصویر(1)

1390/12/9 10:48
1,200 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل طلای خودمبغل

وقتی از خواب پا میشی اول یکم تو جات با عروسکت بازی میکنی(البته بهتره بگم کشتی میگیری)

3-12-90

خوابت میومد و اذیت میکردی گذاشتم تو کالسکت تو هم یه وری شدی و همونجور مظلوم مظلوم مامانو نیگا میکنی انگار نه انگار قبلش خونه رو گذاشته بودی رو سرت با داد و هوار و گریه.چشمک

1-12-90

گیره و دستبند جدید مبارگ جیگمل مامان

4-12-90

 

دیشب رفتیم خونه مامان بزرگ.مامان بزرگ برات یه ست 3 تیکه بنفش بهاره و عمو هم یه شلوار 6جیب سرمه ای برا عیدیت گرفتن.دستشون درد نکنهقلب.پوشوندیمشون و ازت عکس هم گرفتیم ولی هم یه کوچولو نور عکسا خوب نیست و هم اینکه بقیه لباساتو میبینن و برا عید تکراری میشه خوباز خود راضی.برا همین بعد از تعطیلات عید برات یه عالمه عسک خوشملشونو میذارم.خوب مامان؟پس منتظر بمون.دوست دارم هوار تا میلیون تایی آروم جونمماچقلب.

 پاورقی :٣ تا 4 ماهگی(هفته اول از ماه چهارم )

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

فاطمه
9 اسفند 90 11:15
چقدر نازه....
خدا حفظش کنه.
ممنونم که بهمون سر زدین


ممنون
ان شالله
قابل نداره
خاله نفس
9 اسفند 90 14:20
خاله به فدات چقده نازی شما عزیز دلم

منم یه بار مامی شدم اگه نی نیم ترکم نکرده بود 90.9.25 بدنیا میومد اما خوب نشد که بشه

دعا برای من یادتون نره ها

خوشحال شدم که بهم سر زدی و لطفا" خصوصی رو چک کنین


ممنون خاله جون.محتاجیم به دعا.انشالله زوذ زود یه نینی سالم و صالح بیاد و بشینه تو دلتون
مامان یکتا
9 اسفند 90 15:42
ترنم جون انشالله به زودی با لباسای عید ببینیمت. اون لپای قشنگتو محکم میبوسم.


مامان عرشیا
9 اسفند 90 19:14
خاله خوشگلم خوبی به به چه عکسهای خوشگلی با اون دستبند وگیر موی خوشگلت .


سلام خاله جون ممنونم.چشاتون خوشمل میبینه خاله
مهسا
10 اسفند 90 10:54
قربونت برم من خوشگل خودم مبارکت باشه عسلم بوسسسسسسس
مامان ساینا
10 اسفند 90 12:45
سلام ترنم جونم. وای خدا موهاش بلنده دخملمون گیره می زنن براش. ای جانم.
مامانی درسا
10 اسفند 90 13:24
ترنمی خاله آخرش من میخورمت . دوسسست دارممممممم .
مامان ماهان نفسی
10 اسفند 90 15:57
الهی من فدای اون نگاه مظلومانت نفسم


خدا نکنه.زنده باشین خاله.
كاكل زري يا نازپري
10 اسفند 90 20:41
ناناز منننننننننننن چه خانومي شدي برا خودتتتتتتتتتت


مریم مامان عسل
11 اسفند 90 4:49
وای خدا تو چقدر جیگرییییی! هزار ماشاالله!


ممنون خاله
نایسل
19 اسفند 90 17:34
چه دخمل نازی داریددد خانوم


ممنونم عزیزم
آنیا
19 اسفند 90 18:56
سلام..اوخهــ..خدا براتون نگهش داره... من خیلی دوس دارم مامان شم.. ولی فعلا 17 سالمهــ.. خب بریم سر بحث اصلی.. من 1 وب قالب و لوگو دارم..به زودی ایکن های جدیدم میاد.. قالب های نینی فعلا ندارم ولی عروسکی و بچگونه و نینیگونه هم دارم درست میکنم..شاید تا بعد از عید بزارمش..خواستید سفارش بدید با عکسی که دوست دارید براتون قالب خوشگل و مخصوص نینیتونو بسازم.. حتما پیشم بیا... نینی جونمــ دوست دالم خوشملم... بووووووووووووووووس