ترنم ترنم ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

آروم جون مامان و بابا: ترنم

تاریخ های مهم

1390/9/12 13:56
1,002 بازدید
اشتراک گذاری

 

 سه شنبه 1-٩-٩٠ که ترنم جونم به دنیا اومد همه میدونن گفتن ندارهگاوچرانکه با تولد مامان جون(مامان مامانش)یکی شد تا بعد از 40 و چند روز که مامان جونو نگه داشته بودیم پیشمون دلشو به دست بیاره و از زحماتش تشکر کنهقلبچهارشنبه 2-9-90 که واکسن های بدو تولدتو(هپاتیت-سه گانه و قطره خوراکی فلج اطفال) تو بیمارستان زدن و مرخص شدیم آقاجون (بابای بابا) برا نوه گلش که تو باشی گوسفند قربونی کرد.4-9-90 روز جمعه که شیر مامان اومد تا تو از گشنگی نجات پیدا کنیچشمکشنبه 5-9-90 که با عزیز جون(مامان بابا)و عمو کریم رفتی و از پاشنه پات خون گرفتن.یکشنبه 6-9-90 بابا شناسنامه برات گرفت.جمعه11-9-90 نافت افتاد.هوراو بابا جون (بابای مامان) عکساتو دید.شنبه 12-9-90 من و تو مامان جون رفتیم بهداشت و برات پرونده تشکیل دادیم.فردا 13-9-90 هم قراره من و تو و بابا و مامان جون بریم تهران و اینبار به مامان جون تو خونه خودشون زحمت بدیم.قراره من و تو یکی دو هفته ای بمونیم و بعد بابا بیاد دنبالمون تا برگردیم خونمون و زندگی 3 نفرمون رو شروع کنیم.بغلاز همه کسانی که تو این مدت به ما سر زدن متشکرم.ماچاز زحمات مادرم هم به طور ویژه تشکر میکنم و از خداوند برایش طول عمری همراه با سلامت و سعادت و عزت خواستارم.ماچبغلقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مهسا
12 آذر 90 21:07
سلام مامانی ترنم خوبید؟ترنم گلم خوبه؟ مامان وباباش رو اذیت نمی کنه قربونت برم من ترنم جون مامانی ایشا ا... به زودی تاریخ های مهم کارای ترنم جون رو بنویسی اولین باری که خانمی غلت می زنه و کارای دیگه ای که باید انجام بده بوسسسسسسسسسس
سحر مامان آراد
12 آذر 90 23:16
سلام عزیزم تولد دخملت مبارک ممنونم که بهمون سر زدی مراقب ترنم جیگگگگگگگگگگگگر باش بوسسسسسس هوارتا
mamane Ali
13 آذر 90 0:00
سلام مامانی .. چه تررنم نازی .. عکساش خیلی قشنگه .. مخصوصا اونی که خوابه و دستش زیر صورتشه راستی برای چی از پاشته ی پاش خون گرفتن ؟؟! فکر کنم خیلی درد داشته باشه


ممنون عزیزم.از همه بچه ها میگیرن
خاله جون
13 آذر 90 0:02
منتظر میمونیم ترنم جون
mamane Ali
13 آذر 90 0:05
راستــــــــــی من خاطره ی زایمان می خوامممم .. چون منم دوست دارم نینیم رو طبیعی به دنیا بیارم


چون متنش طولانی میشه هنوز وقت نکردم.به محض اینکه فرصت کنم چشم
مریم
13 آذر 90 21:36
اخیـــــــــــــــــــ گلمــــــ راستی تو وب من3هستی ولی تو وب بهراد 6پس یعنی من باید بالا تر باشم
مامانی درسا
18 آذر 90 3:26
قربون این دخمل گلی برم من . عزیزم با افتخار لینکت کردم .
مامانی درسا
24 آذر 90 19:15
سلام عزیزم ترنم گلم چطوره ؟ اذیت مامانش که نمیکنه ؟ امیدوار خوب وخوش وسلامت باشید .