ترنم ترنم ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

آروم جون مامان و بابا: ترنم

تب

1391/1/22 22:14
1,243 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دخترم.آروم جونمبغلهیچ وقت حال نداریت رو نبینم مامان.درد و بلات بخوره تو سر منماچ

بازم با یه خبر بد اومدم.ببخشید مامانی اوه

عاقبت از اونچه میترسیدم سرم اومد.عزیز دلم تب کردینگران

یعنی از چیه؟واکسنتو که تقریبا 1 هفته پیش زدی(15 ام).از اینه که همه چیو میبری تو دهنت؟ نیدونم که ..........ناراحت

دیروز سر ظهری حس کردم یه کوچولو بدنت گرمه برا همین لباساتو کم کردم(با شورت موندی)طرفای ساعت 7 که بابا اومد سر و گردن تا شکمت داغ بود مامانی برات تب سنج گذاشتم 38:7 .استامینوفن بهت دادم و در یک طرح ضربتی پاشویه و دست شویه و دستمال رو سرت که بعد از حدود 1 ساعت طاقت فرسا برا من و بابایی و شیر خوردن تبت پایین اومد و خوابت برد.این قضیه در طول شب هم با تب های 39:1 و 38:8 تکرار شد ساعت حدود 12 شب و 4 صبح که هر بار یه 2 ساعتی بالا سرت بیدارباش بودیمخمیازه تا تبت پایین بیاد و خوابت ببره.صبح ساعت 9:20 دمای بدنت 37:8 بود مامان.امیدوارم زود خوب شی گلم.دلم برات کبابه.الانم داشتی رو تختت بازی میکردی دارم مینویسم ولی کم کم داری گریه سر میدی.تا بعد که با خبرای خوش برگردمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانی درسا
22 فروردین 91 10:35
مامانی یه بیماری ویروسیه که تب هم داره و گلو هم التهاب داره . درسا قبل از عید گرفت و الان خیلی ها گرفتن . البته با دارو خوردن خوب میشه اگه دیدی تبش ادامه پیدا کرد ببرش دکترش ببینه انشاالله که واسه واکسنه ..... قربونت برم الهی هیچ وقت ناراحتتو نبینم .
سحر مامان آراد
22 فروردین 91 16:13
عزیزم یه ویروس رو کاره با تب و اسهال همراهه مراقبش باش
اما ایشالا که ترنم جونم چیزیش نیست


خدا کنه من که این هفته رو همش استرس داشتم اولش واکسن حالا هم تب
مریم مامان عسل
22 فروردین 91 16:34
ای وای! حالا بهتره ترنم جون؟ درک میکنم نگرانیتو. امان از این حس مادرانه که آدمو پیر میکنه
مامان ساینا
22 فروردین 91 20:11
ترنم جون مریض نباشی عزیزم. ساینا بعد از واکسن دو ماهگی اینطوری شد. یکروز تب کرد نه زیاد. بعد چند روز هم اسهال گرفت. البته دارو نخورد. انشاله که چیزی نباشه.