ترنم ترنم ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

آروم جون مامان و بابا: ترنم

رفتیم دکتر

1391/1/22 22:14
940 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزترینم.سلام آروم جونم.سلام شیرین ترینم.سلام بهترین بهونه برا بودن و زیستنبغل

عزیز دلم تا ظهر خوب بودی ها دیگه تب نکردی اما عصری بازم بدنت داغ شد مامان بزرگم اومده بود پیشمون گفت حتما ببریمت دکتر.منم که تو فکرم بود که اگه تا 24 ساعت تبت ادامه پیدا کنه و خوب نشی بریم دکتر.بابا که از سر کار برگشت حدودای 7:20 عصر با هم 4 تایی رفتیم مطب و خوشبختانه نوبت نبود و بلافاصله رفتیم داخل.فقط چند نفر بودن که اومده بودن داروهای تجویزی رو نشون دکتر بدن تا تایید شه.خلاصه من و شما و بابایی رفتیم پیش دکتر و گفتیم که آروم جونمون از دیروز عصری تب داره و هر 4 ساعت که وقت استامینوفنش میشه باز تب میکنه.دکتر تب سنج رو گذاشت زیر بغلت تا دمای بدنتو اندازه بگیره اونجا هم دست از شیطنت برنداشتی ها ماشالله داشتی سر تب سنج دکتر رو که جلو صورتت بود میخوردی.تعجب دکتر کلی خندید و گفت اینو میخوری ما دیگه شب سنج نداریمازباندمای بدنت 37 بود(طبیعی طبیعی)آخه دقیقا یه ساعت قبلش بهت استامینوفن داده بودم.دکتر جلو وپشت بدنتم گوشی گذاشت وهمچنین گوش و گلوتم دید.بعدشم قد :68 و وزن:6950 و دور سر:40:5 (اگه با 1 هفته پیش تو بهداشت مقایسه کنیم 2 سانت قد و 0.5 سانت دور سرت زیاد شده ولی وزنت 100 گرم کم شده گلم).قد و وزنت عالیه ولی سرت کومچولوتره که دکتر گفت احتمالا مدل سرت اینجوری فینگیله(مال مامان بزرگ و عمه هم ریزه برخلاف سر و صورت من که مدل تومپولیه)

داروهای تجویزی دکتر یزدان پناه:

1 آمپول نوشت که نوش جان کردی همونجا (البته دکتر پرسید شربت بدم یا آمپول که من گفتم هر کدوم زودتر خوبش میکنه فوقش یکم گریه میکنهشیطان (مامان بدجنس)ولی بعدش....

شربت سفلکسیم هر 12 ساعت 2:5 سی سی

دیفن هیدرامین هر 12 ساعت 1:5 سی سی

قطره استامینوفن رو اگه تب داشتی هر 4 ساعت ادامه بدیم برات

و در صورت نیاز اگه تبت بالا بود شیاف دیکلوفناک-ناژو50  که 1/3 اش رو هر 12 ساعت بهت بدیم 

دسته گلم الان خوب و راحت خوابیدی.امیدوارم در طول شب این آرامش دوام داشته باشه و زود زود خوب شی.دوستت دارم فراوون.

من و بابا با تمام وجودمون عاشقتیم عزیزمقلبماچقلب

ممنونم از تموم خاله جونیا که احوالپرس بودن و دلداریم دادنقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان ساینا
22 فروردین 91 22:42
ترنم جون خاله ناراحته عزیزم الهی زود زود خوب بشی.
نگران نباشین همون سفلکسیم زود زود خوبش می کنه.


ممنون خاله جونم.هرگز مریضی ساینا جون رو نبینین


مریم مامان عسل
22 فروردین 91 23:18
دعا میکنم زود زود زوووووووود خوب بشی عزیزم! الهی شما نی نی ها همیشه خوب باشید که ما مامان و باباها رو نگران نکنین انقدر!


ممنونم خاله عسلی
زهره مامان آریان جون
22 فروردین 91 23:53
سلام دختر خوشکلی دارید.خدا حفظش کنه.
راستی منم یه خواهرزاده دارم که اسمش ترنم و از دخمل شما سه روز بزرگتره.
خوشحال میشیم به ما سر بزنید


سلام.ممنونم.حتما میام پیشتون.
مامانی درسا
23 فروردین 91 1:31
آخی عزیزم سال جدید اومد نداشت خاله واست دوباره مریض میشی . عیبی نداره من قول میدم هر وقت واسه دختری دعا سلامتی کردم برای شما هم دعا کنم تا دیگه مریض نشی . باشه خاله جونی . دوست دارم و خوشحاله که خالا خوبی عزیزم


آره خاله میبینی؟!خدا کنه از ماه بعد ورق برگرده و به کاممون باشه.وگرنه اگه باضرب المثل" سالی که نکوست........" پیش بره من یکی که دیگه طاقتشو ندارم(ناراحنی و گریه).ممنونم واقعا محتاج دعای خیرتونیم(بوس)
بابای دوقلوها
23 فروردین 91 8:34
سلام. ممنون که بهمون سر میزنی. کامنت شما تائید شده. میتونید توی صفحه دوم کامنتها ببینی. تنظیمات من جوریه که تو هر صفحه 20 تا کامنت جا میشه.
مریم مامان عسل
23 فروردین 91 10:39
دور سر دختری اصلا هم کم نیست. عسل 41 و گفتن که خیلی خوبه. ترنم جونم که همین اندازه است! این دکترا الکی به آدم استرس میدن بعضی وقتا. در رابطه با عسل هم که گفتین توی عکسا توپولی معلوم میشه من فکر میکنم بخاطر اینه که قدش کوتاه تر از ترم جونه و 61 سانته الان واسه همین گرد دیده میشه بچه ام! اما خیلی ریزه میزه است! میدونم که مقایسه ی بچه با هم سن و سالاش کار غلطیه اما این یه غریزه ی مادرانه است و ما کاریش هم نمیتونیم بکنیم. مگه نه؟


عزیزم مهم اینه که با توجه به نمودار رشد خودش که تو کارت واکسیناسیونشه رشدش خوب و متناسب باشه.مواظب عسلم باش
مامانی درسا
23 فروردین 91 10:41
مامانی دیگه هوا که بهتر بشه ترنمی انشاالله مریض نمیشه . مال آب و هواست یه روز گرمه یه روز سرد موندیم با این کوچولو ها چکار کنیم ..... ببوسش
مامان ملینا
23 فروردین 91 10:55
الهی دورت بگردم مریض شدی .آی مامانی براش امپول گفتی بنویسن البته عیبی نداره زودی خوب می شی . نبینم دیگه مریض بشی عزیز خاله .امیدوارم زودتر حالت خوب بشه .مامان ترنم بی خبرمون نذار اصلاً دوست ندارم بچه ای مریض بشه چون هم مامان بابا اذیت می شن هم خود نی نی ها.


ممنون خاله پیگیر حالمی.تب دیگه ندارم خدا رو شکر ولی یکم بهونه گیرم همش میخوام بغلم کنن
مامان ماهان نفسی
23 فروردین 91 19:30
الهی من فداش الهی خاله فدات بشه نفسم زود زود خوب بشی


ممنونم خاله.زنده باشین.